stjernestøv Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, fine opp i ansiktet ditt, men trumfer makt. Lett å gjennomskue, men må dessverre forholde seg til dem i mitt tilfelle. Anonymkode: 5ff46...2ec Ja må forholde meg til dem jeg og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja må forholde meg til dem jeg og. Hvordan klarer du det? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Ja det er vanskelig å forholde seg til men man må jobbe med å ha gode grenser for seg selv uansett hvor krevende det er 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars wizwazwoz skrev (40 minutter siden): Ja det er vanskelig å forholde seg til men man må jobbe med å ha gode grenser for seg selv uansett hvor krevende det er De eier ikke skrupler. Og når der har gjort som de sier glemmer de det og du står i det de bestemmer over deg. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Mennesker er skruppelløse når noe gangner dem. Stygge rett å slett! Hvor er godheten? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Jeg ønsker noen fine folk som kan vise at det finnes fine folk. For det tror jeg ikke det gjør. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint at du ser dem! Her ser jeg dem ikke! Bare lei meg her! Anonymkode: 5ff46...2ec Da får du skifte omgangskrets og få deg nye venner. Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan klarer du det? Anonymkode: 5ff46...2ec Det er vanskelig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har nettopp vært i noe der det er brukt makt mot meg!! Hvorfor bruker du ikke makt tilbake? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lett å gjennomskue, men må dessverre forholde seg til dem i mitt tilfelle. Hvem sier at du må? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (5 timer siden): Hvorfor bruker du ikke makt tilbake? Hvem sier at du må? Jeg prøvd å være hard, men mennesker med makt tydeligvis bare overkjøre andre. psykedeliker skrev (5 timer siden): Hvorfor bruker du ikke makt tilbake? Hvem sier at du må? Sånn ting er nå har jeg ikke noe valg sånn jeg ser det. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn ting er nå har jeg ikke noe valg sånn jeg ser det. Hva hvis andre ser annerledes på det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (3 minutter siden): Hva hvis andre ser annerledes på det? Hvordan da og hvem? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Skjønner ikke hvorfor det er sånn og at de kan komme unna med sånt. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan da og hvem? Det kan jeg jo ikke vite så lenge du ikke forteller hva situasjonen er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (18 minutter siden): Det kan jeg jo ikke vite så lenge du ikke forteller hva situasjonen er. Det skjønner jeg. Var litt redd for å utlevere for mye fôr gjenkjennelse. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var litt redd for å utlevere for mye fôr gjenkjennelse. Vil du løse problemet må du gjøre det som er nødvendig, eller akseptere situasjonen som den er uten å klage. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (4 minutter siden): Vil du løse problemet må du gjøre det som er nødvendig, eller akseptere situasjonen som den er uten å klage. Jeg har ikke funnet løsningen på dette enda så står stuck i det nå. Er det galt å klage tenker du? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det galt å klage tenker du? Ja, når man ikke vil ta til seg de rådene man får. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Ja, når man ikke vil ta til seg de rådene man får. Jeg vil ta til meg råd. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ta til meg råd. Bra! Så hva er problemet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.