Gå til innhold

Hva er grunnen til at det finnes flere mennesker som er stygg mot andre enn de som er snill?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor sier du det?

Fordi du legger opp til det med tilsvarene dine.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skriver til meg at jeg ikke er noe til person. Kanskje om jeg hadde forandret meg. Utrolig sårende. Mister tro på mennesker! 

Anonymkode: 5ff46...2ec

Du kan fortsette å tolke alt i verste mening og synes synd på deg selv, eller du kan ta tak og gjøre noe for å få det bedre. Opp til deg.

Anonymkode: b4d03...da4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor sier du det? Støtter du det vedkommende skrev til meg? 

Vel, når noen sier "Takk", så er det jo bare vanlig høflighet å svare "Værsågod".

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du kan fortsette å tolke alt i verste mening og synes synd på deg selv, eller du kan ta tak og gjøre noe for å få det bedre. Opp til deg.

Det er vel ikke tolke. Det var det du skrev. 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Fordi du legger opp til det med tilsvarene dine.

Støtter du det vedkommende skrev om meg? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Støtter du det vedkommende skrev om meg?

Du står fritt til å tolke mine innlegg og kommentarer akkurat slik du måtte ønske.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Du står fritt til å tolke mine innlegg og kommentarer akkurat slik du måtte ønske.

Det er greit, men jeg spurt hva du mente. 
Det er nok ikke noe positivt. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er greit, men jeg spurt hva du mente. 
Det er nok ikke noe positivt.

Jeg stiller meg 100% bak kommentaren det refereres til. Hvilken verdi du legger i den spiller ingen rolle for meg.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg stiller meg 100% bak kommentaren det refereres til. Hvilken verdi du legger i den spiller ingen rolle for meg.

Så klart ikke!

Godt det er flere som har sånne holdninger om meg som person og min verdi som menneske. Takk! 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt det er flere som har sånne holdninger om meg som person og min verdi som menneske. Takk! 

Kommentaren det refereres til sier ingenting om din verdi som menneske, så hvor har du det fra?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (30 minutter siden):

Kommentaren det refereres til sier ingenting om din verdi som menneske, så hvor har du det fra?

Hvordan har det ikke med min verdi som menneske å gjøre? Jeg er et menneske og får høre at jeg som menneske ikke er bra nok. Jeg må forandre meg for at noen skal tåle meg. Jeg er ikke god nok. 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (23 timer siden):

Tenkte på Mette-Marit diskusjonen om overvaka hennes.  Jeg er snill som et lam. 

Du skrev du var frekk. Jeg skjønte ikke dette. Har ikke lest noe om dette. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan har det ikke med min verdi som menneske å gjøre?

Fordi menneskeverd ikke har noe med adferd, holdninger og væremåte å gjøre. Det er i så fall en kobling du selv velger å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (23 minutter siden):

Fordi menneskeverd ikke har noe med adferd, holdninger og væremåte å gjøre. Det er i så fall en kobling du selv velger å gjøre.

Skjønner at menneskeverdi bare har med å bare være menneske. Da har jo det ingen betydning. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da har jo det ingen betydning.

Nei, ikke for saksforholdene som diskuteres i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (49 minutter siden):

Nei, ikke for saksforholdene som diskuteres i denne tråden.

Mer min eksistens da. Min verdi blir der kanskje da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mer min eksistens da. Min verdi blir der kanskje da. 

Legger til at jeg ikke er god nok som jeg er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan har det ikke med min verdi som menneske å gjøre? Jeg er et menneske og får høre at jeg som menneske ikke er bra nok. Jeg må forandre meg for at noen skal tåle meg. Jeg er ikke god nok. 

Du tar veldig på vei for helt normale ting. Dette er ikke noe som er spesielt for deg, dette gjelder oss alle. Hvis jeg oppfører meg på en måte som andre ikke liker, så vil de trekke seg unna meg. Fullstendig forståelig.

Du har jo selv flere ganger valgt å trekke deg unna mennesker som har oppført seg mot deg på en måte du ikke liker. Betyr at du mener at de menneskene ikke er gode nok og har lavere menneskeverd enn andre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du tar veldig på vei for helt normale ting. Dette er ikke noe som er spesielt for deg, dette gjelder oss alle. Hvis jeg oppfører meg på en måte som andre ikke liker, så vil de trekke seg unna meg. Fullstendig forståelig.

Du har jo selv flere ganger valgt å trekke deg unna mennesker som har oppført seg mot deg på en måte du ikke liker. Betyr at du mener at de menneskene ikke er gode nok og har lavere menneskeverd enn andre?

Hvordan oppfører jeg meg som fortjener at jeg ikke skal ha noen? Det er ikke fint det du sier til meg. Fordi jeg ikke har tro på at mennesker er snill og opplevd mye stygt? 

De jeg har trekt meg bort fra har vært de som ikke tar initiativ når jeg har gjort og de ikke gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De jeg har trekt meg bort fra har vært de som ikke tar initiativ når jeg har gjort og de ikke gjør det. 

Ergo - deres oppførsel gjør at du trekker deg unna dem. Din oppførsel kan gjøre at folk trekker seg unna deg. Akkurat det samme. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...