Gå til innhold

Hva er grunnen til at det finnes flere mennesker som er stygg mot andre enn de som er snill?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Får du ikke sove eller er du på jobb? 

Jeg trenger ikke legge meg enda, for jeg skal ikke på jobb imorgen ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det bør jeg vel ikke spekulere i for du har ikke sagt noe om det. Får du ikke sove eller er du på jobb? 

Anonymkode: 5ff46...2ec

Legger til . Jeg har vel ikke tendenser til å tenke at noen tenker bra om meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Jeg trenger ikke legge meg enda, for jeg skal ikke på jobb imorgen ihvertfall.

Godt det. Ser film her. 

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (24 minutter siden):

Bilde

Fantastisk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2026 den 14.36):

Ja, fine opp i ansiktet ditt, men trumfer makt. Lett å gjennomskue, men må dessverre forholde seg til dem i mitt tilfelle. 

Du gir så lite opplysninger at det er vanskelig å svare.

Det virker som du står i en vanskelig situasjon hvor du er maktesløs og ser at andre kjører over deg. Jeg tror verden kan være ganske brutal hvis det er en prosess på en arbeidsplass eller hva det nå er.

Jeg opplever at de aller fleste er snille, men når alt kommer til alt er selv er folk seg selv nærmest. Jeg opplever absolutt ikke at de fleste er slemme for å være slemme. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (6 minutter siden):

Du gir så lite opplysninger at det er vanskelig å svare.

Det virker som du står i en vanskelig situasjon hvor du er maktesløs og ser at andre kjører over deg. Jeg tror verden kan være ganske brutal hvis det er en prosess på en arbeidsplass eller hva det nå er.

Jeg opplever at de aller fleste er snille, men når alt kommer til alt er selv er folk seg selv nærmest. Jeg opplever absolutt ikke at de fleste er slemme for å være slemme. 

Ja, holder det litt for meg selv, men har med jobb/ufør og gjøre. Så er maktesløs her. Og blir overkjørt. Så er helt på bunn her nå. Og har ikke noe verdi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, holder det litt for meg selv, men har med jobb/ufør og gjøre. Så er maktesløs her. Og blir overkjørt. Så er helt på bunn her nå. Og har ikke noe verdi. 

Du kan vel ikke mene at du ikke har verdi bare fordi noen andre overkjører deg? Du drar deg selv veldig ned. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Du kan vel ikke mene at du ikke har verdi bare fordi noen andre overkjører deg? Du drar deg selv veldig ned. 

Jo, hvordan kan noen overkjøre meg totalt om jeg hadde hatt noe verdi eller betydd noe. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (På 23.3.2026 den 19.47):

AnonymBruker skrev (På 23.3.2026 den 23.03):

Jo, hvordan kan noen overkjøre meg totalt om jeg hadde hatt noe verdi eller betydd noe. 

Du svarte ikke på dette? Bare om du vil så klart. 

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2026 den 23.03):

Kan det ha noe med de andre å gjøre? De overkjører kanskje andre også?

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (17 timer siden):

Kan det ha noe med de andre å gjøre? De overkjører kanskje andre også?

Ja, det kan godt være de gjør. Det virker så personlig å behandle meg så dårlig som de gjør. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...