AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars psykedeliker skrev (6 minutter siden): Bra! Så hva er problemet? Jeg er i en setting der noen vil trumfe igjennom egne ønsker med makt. Noe som påvirker meg mye. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er i en setting der noen vil trumfe igjennom egne ønsker med makt. Dette er tåkeprat. Hvem, hva, hvor? Jeg gir deg ett forsøk til. 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, som en hadde et langt innlegg om så lenge de tjener på det selv og de gjør ting mot andre lever de fint med det. Anonymkode: 5ff46...2ec AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 8.14): De er frekk, nedlatende, snakker stygt til og om andre osv. Anonymkode: 5ff46...2ec Ok. Da er jeg frekk🤭 Endret 19. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars psykedeliker skrev (13 timer siden): Dette er tåkeprat. Hvem, hva, hvor? Jeg gir deg ett forsøk til. Blir litt for utleverende, men takk! Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Krisebærblomsten skrev (11 timer siden): Ok. Da er jeg frekk🤭 Så du gjør stygge ting mot andre fordi du tjener på det og snakker stygt om andre og til andre osv? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du gjør stygge ting mot andre fordi du tjener på det og snakker stygt om andre og til andre osv? Hva med deg selv? Du spør om råd, og får andre til å bruke tiden sin på deg. Så nekter du å følge rådene, og har dermed sløst bort andres tid. Er det innenfor din definisjon av å være snill? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars psykedeliker skrev (17 minutter siden): Hva med deg selv? Du spør om råd, og får andre til å bruke tiden sin på deg. Så nekter du å følge rådene, og har dermed sløst bort andres tid. Er det innenfor din definisjon av å være snill? Dette var fortid personen skriver det som svar og da spør jeg. Jeg kan svare på det. Hvor får du det fra at jeg ikke bruker rådene? Jeg mener at personen velger selv å ville svare og bruke sin tid. Hvordan gjør det meg snill eller noe annet? Jeg setter pris på alle svar jeg får. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette var fortid personen skriver det som svar og da spør jeg. Jeg kan svare på det. Hvor får du det fra at jeg ikke bruker rådene? Jeg mener at personen velger selv å ville svare og bruke sin tid. Hvordan gjør det meg snill eller noe annet? Jeg setter pris på alle svar jeg får. Anonymkode: 5ff46...2ec Hvilke råd har du tatt til deg og implementert i livet ditt? Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilke råd har du tatt til deg og implementert i livet ditt? Anonymkode: b4d03...da4 Hva mener du? Skal jeg ramse opp? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Sannheten er i hvert fall at jeg ser alle disse folkene som er stygg med meg, bruker makt eller ikke bryr seg om meg eller ikke er der som jeg trodde. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sannheten er i hvert fall at jeg ser alle disse folkene som er stygg med meg, bruker makt eller ikke bryr seg om meg eller ikke er der som jeg trodde. Anonymkode: 5ff46...2ec Legger til da mener vel dere at jeg har fortjent det. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
Sakura Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så du gjør stygge ting mot andre fordi du tjener på det og snakker stygt om andre og til andre osv? Anonymkode: 5ff46...2ec Tenkte på Mette-Marit diskusjonen om overvaka hennes. Jeg er snill som et lam. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger til da mener vel dere at jeg har fortjent det. Det kan vi godt mene, siden du legger opp til det. Det er ikke så vanskelig å gjennomskue. Ser du det selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars psykedeliker skrev (10 timer siden): Det kan vi godt mene, siden du legger opp til det. Det er ikke så vanskelig å gjennomskue. Ser du det selv? Viktigste er om dere mener det. At jeg vil dere skal mene det?? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Viktigste er om dere mener det. At jeg vil dere skal mene det?? Anonymkode: 5ff46...2ec De færreste fortjener det. Men hvis du oppfører deg i det virkelige liv slik du gjør her på nett så forstår jeg at folk trekker seg unna. Du støter folk fra deg med måten du oppfører deg på. Det betyr ikke at du fortjener det, men at det er en naturlig konsekvens av din fremferd. Det positive med det er at du kan endre måten du oppfører deg på slik at du kan bygge gode, varige relasjoner med nye mennesker - hvis du ønsker. Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): De færreste fortjener det. Men hvis du oppfører deg i det virkelige liv slik du gjør her på nett så forstår jeg at folk trekker seg unna. Du støter folk fra deg med måten du oppfører deg på. Det betyr ikke at du fortjener det, men at det er en naturlig konsekvens av din fremferd. Det positive med det er at du kan endre måten du oppfører deg på slik at du kan bygge gode, varige relasjoner med nye mennesker - hvis du ønsker. Anonymkode: b4d03...da4 Takk for det! Sårende. Det gir meg enda en grunn til å gi opp håpet og folk. Takk! Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for det! Sårende. Det gir meg enda en grunn til å gi opp håpet og folk. Takk! Anonymkode: 5ff46...2ec Og heri ligger problemet - hvordan du tolker det folk sier, og hvordan du bruker det kun til å synes enda mer synd på deg selv. Du vil aldri komme videre så lenge du fortsetter slik. Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for det! Sårende. Det gir meg enda en grunn til å gi opp håpet og folk. Takk! Værsågod! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars psykedeliker skrev (1 time siden): Værsågod! Hvorfor sier du det? Støtter du det vedkommende skrev til meg? Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og heri ligger problemet - hvordan du tolker det folk sier, og hvordan du bruker det kun til å synes enda mer synd på deg selv. Du vil aldri komme videre så lenge du fortsetter slik. Anonymkode: b4d03...da4 Du skriver til meg at jeg ikke er noe til person. Kanskje om jeg hadde forandret meg. Utrolig sårende. Mister tro på mennesker! Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.