Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Der har jeg aldri vært!

Men jeg har vært i en i Storgata. Den husker jeg ikke hva heter. Den fikk i sin tid kjempekritikker i alt som het anmeldelser, men nå er den borte. Borte fra absolutt alt.

Jeg lurer på om de kan ha fått næringstilsynet på nakken.

Jeg kan huske feil.

Her dukker det nye spisesteder opp hele tida og noen blir lagt ned hele tida.

Det er til og med umulig for meg som bor her å følge med.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

13

• Dorthe

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan huske feil.

Her dukker det nye spisesteder opp hele tida og noen blir lagt ned hele tida.

Det er til og med umulig for meg som bor her å følge med.

Ja, det tar helt av. Nå har jeg til og med sett at man får fast food-sushi. Det synes jeg høres litt skummelt ut. Ikke faen om jeg kjøper rå fisk av en eller annen japse som står i boden sin på et hjørne og selger Sushi og Kebab. :)

Skrevet

Ja, det tar helt av. Nå har jeg til og med sett at man får fast food-sushi. Det synes jeg høres litt skummelt ut. Ikke faen om jeg kjøper rå fisk av en eller annen japse som står i boden sin på et hjørne og selger Sushi og Kebab. :)

Det er kommet en ny takeaway her med kinesisk og vietnamesisk mat. 59 kr for dagens og det er med vårrull. Stor posjone som holder til både minstemann og meg :o)

Men den frokostkafeen som ble fransk som ble italiensk som ble tyrkisk som ble indisk er lagt ned så nå er jeg spent på hva som kommer der ;o)

Skrevet

Kan hende det er genialt, men Uncle Ben's ris er ikke etandes.

*pføy*

Ris generelt er stort sett uspiselig mener nå jeg.

Skrevet

andenekrofil? He he.. For et ekkelt ord! Jeg er redd døde og. Iallefall nå!!

Jeg så faktisk en død fulg i dag å.. Så ut som den hadde stupt rett ned med hodet først. Bare kroppen som stakk opp fra jorda. (Jeg tror han vartfall han var død) :s

Kanskje det var en struts?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...