Gå til innhold

Rop om oppmerksomhet?


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg som prøvde å skrive innlegget om psykologen min "anonymt". Avslørt:-) Klarer jo aldri huske at jeg har brukt et annet nikk.

Har skjønt at jeg "forsto" det psykologen sa på helt annerledes måte enn det sannsynligvis er ment. Det er jo også dels min skyld, jeg vet at jeg har lett for å feiltolke den slags utsagn, og burde ha spurt om h*n mente det jeg oppfattet.

Det har heldigvis vært få sånne tilfeller. Psykologen vet at jeg lett oppfatter ting som kritikk, og spør ofte hvordan jeg forstår det som blir sagt. Da blir gjerne ev. misforståelser oppklart med det samme. Jeg er heldig som har en psykolog som er oppmerksom på dette problemet, h*n både forteller hvordan h*n forstår det jeg sier, og spør hvordan jeg forstår det h*n sier. Tror mange kan bli flinkere på det området.

Jeg tror også at mange kan bli mye flinkere på dette området. Men allikevel tankevekkende at selv du som er såpass fornøyd med din psykologs kommunikasjonsevner reagerte så sterkt i etterkant av timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...