Gå til innhold

Freias sjokoladeplate...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du hatt større plater? ;-)

Nei, mindre...

Av og til bare MÅ jeg har sånn sjokolade. Hadde vært fint med en liten 50 grams da.

Skrevet

Nei, mindre...

Av og til bare MÅ jeg har sånn sjokolade. Hadde vært fint med en liten 50 grams da.

Tenkte meg det ;-)

Men - det spørs - hvis de hadde vært i 50 g pakninger til ikke-akkurat-fjerdeparten-pris, om man hadde klart å styre seg likevel...

Gjest @riele
Skrevet

NEEEI..skal det være sjokolade, må den være hvit eller svart! :)

Skrevet

Gå og kjøp deg sjokkis! Symaskina skal få stå i fred i dag :)

Duh - jeg har planer om å ha på bunaden på 17. mai - og å puste samtidig! Men jeg klarer ikke holde meg unna all twisten sjefen har lagt igjen på pauserommet...

Skrevet

I min gane er appelsin og sjokolade to smaker som ikke passer sammen. Det samme med lakris og sjokolade. Bortsett fra det eeelsker jeg både sjokolade, lakris og appelsin. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Den er lys! Er du fargeblind?

Lys/mørk har ingenting med farger å gjøre :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Lys/mørk har ingenting med farger å gjøre :-)

Good job! Du fant en sjokoladetråd fra mai 2005 :D

Skrevet

Hvorfor i helvete sitter jeg og svarer på en halvannet år gammel tråd?? ;

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvorfor i helvete sitter jeg og svarer på en halvannet år gammel tråd?? ;

*haha* Fordi zakkoo hosta opp tråden tidligere i kveld, OG fordi du liker sjokkis! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...