Gå til innhold

Karamellpudding


Lillemus

Anbefalte innlegg

En venninne og jeg skal lage karamellpudding i morra og nå ser jeg til min store forskrekkelse at den bør stå i formen til dagen etter - vi hadde tenkt å spise den etter et par timer max! Er det viktig at den står en god stund etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Lag den nå. Ække verre.

Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?

Er du klar over hvor sykt det høres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag den nå. Ække verre.

Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?

Er du klar over hvor sykt det høres ut?

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar litt tid før den kjøler seg ned og stivner skikkelig - ihvertfall om man lager skikkelig hjemmelaget karamellpudding fra bunnen av.

Dagen før høres dog litt drøyt ut, men 6-8 timer bør holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

Lag den nå. Ække verre.

Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?

Er du klar over hvor sykt det høres ut?

*ler høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag den nå. Ække verre.

Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?

Er du klar over hvor sykt det høres ut?

Nå? Kan ikke lage den nå! Hele poenget er at vi skal ha en jentedag og lage et skikkelig måltid fra bunnen av - sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag den i dag!

Men jeg kan jo ikke det når hele poenget er at vi to skal ha en jentedag og kose oss og lage et skikkelig måltid _sammen_!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Men jeg kan jo ikke det når hele poenget er at vi to skal ha en jentedag og kose oss og lage et skikkelig måltid _sammen_!

Da skulle dere planlagt bedre! Evt. kjøpt ferdig karamellpudding. ;) Eller dere kan spise is istedet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bør absolutt stå over natten. Ikke noe problem om den blir stående to netter heller.

Det finnes da så mange gode desserter - hva med sjokolademousse istedenfor ? Må riktignok også stå litt, men bare noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag den nå. Ække verre.

Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?

Er du klar over hvor sykt det høres ut?

SDD: "Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?"

hehe- burde de heller gått i kjerka? Syns det høres flott ut med en jentedag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den må stå til dagen etter dersom dere skal få hvelva den. Men om dere "spar" den ut av formen så kan det sikkert gå bra. Eller kanskje porsjonsformer?Men jeg er altså ingen ekspert da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

SDD: "Hva er det med dere kvinnfolk? Dere har faktisk planlagt - PLANLAGT - å bruke en helligdag til å lage karamellpudding?"

hehe- burde de heller gått i kjerka? Syns det høres flott ut med en jentedag jeg.

Jentedager er nå en ting. Det å bruke jentedagen til å lage karamellpudding er noe helt annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentedager er nå en ting. Det å bruke jentedagen til å lage karamellpudding er noe helt annet. :)

Om du absolutt skal vite det - resten av helga skal jeg bruke til andre ting! Blir definitivt ingen jentehelg nei! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt skal vite det - resten av helga skal jeg bruke til andre ting! Blir definitivt ingen jentehelg nei! ;o)

Nærkontakt med det annet kjønn kanskje...? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærkontakt med det annet kjønn kanskje...? *s*

*Gliser* Tralalalaaa.... Om du aner hvor sent tiden har gått den siste uka - må være noe feil både kalender og klokke hos meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gliser* Tralalalaaa.... Om du aner hvor sent tiden har gått den siste uka - må være noe feil både kalender og klokke hos meg! ;o)

Hehe - for å "pine" deg selv ekstra, kan du jo gi typen total kontroll - med beskjed om å dra det ut lengst mulig når dere to kan være alene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - for å "pine" deg selv ekstra, kan du jo gi typen total kontroll - med beskjed om å dra det ut lengst mulig når dere to kan være alene ;-)

*hehe* Nei, nå er jeg så sulteforet at jeg vil ha kontrollen sjøl! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Nei, nå er jeg så sulteforet at jeg vil ha kontrollen sjøl! :o)

Jaja - leser vi i avisene om eksplosjon i Trøndelagsområdet så -vet- vi hvor den har kommet *ss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...