Gjest Pusser opp Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og skal henge opp hyller og bilder. Jeg skal lage hull i vanlige gipsvegger og betong. Hvilket verktøy bør jeg kjøpe som både kan brukes på betong og gipsvegger? Bør jeg kjøpe et dyrt merke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hull i gipsvegg fikser du lett med en stjernetrekker som er like stor som pluggen murveggen kan du bruke både en vanlig drill og en slagdrill på. kjøp imidlertid et godt bor som er ment for mur lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusser opp Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hull i gipsvegg fikser du lett med en stjernetrekker som er like stor som pluggen murveggen kan du bruke både en vanlig drill og en slagdrill på. kjøp imidlertid et godt bor som er ment for mur lykke til Takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.