Gå til innhold

De(&/(&=) bilistene.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Inspirert av syklist tråden.

Vi syklister har også rettigheter på veiene å det er det flere og flere "late"bilister som ignorerer.

Det er liksom om å komme seg fortest mulig frem og så driter de i gående og syklende.

Ååå jeg har vært sinna på bilførere å da blir jeg så sinna at jeg er jævlig i trafikken.

Mest når jeg går da for de kjører for nære meg eller de presterer å måtte kjøre oppi søledammene å skvette gørra på meg eller de må skynde seg så mye at de ikke makter å stoppe noen sekunder foran fotgjenger feltet.

Nå har jeg sett meg lei og kommer til å gå kjempetreigt over og skal gå langt ut i veibanen.

Klageinnlegg fra meg.

pepper ingen hindring.

Nicket mitt virker.

Skrevet

Njæ...ser ikke noe poeng i å peppre for noe slikt - det er en naturlig reaksjon å demonstrere mot usympatisk adferd. Men i dette tilfellet er det nok forsvinnende liten hjelp i det :-)

".............................."

Gjest papirtiger
Skrevet

En gang ble jeg kjørt på i overgangsfeltet. Og jeg trillet sykkelen.

Sykkelen min fikk ikke en ripe, men bilen derimot :D Hahaha!

tigertrollet
Skrevet

Og jeg er drittlei både syklister og de forbanna mopedistene!

Sånne 16 åringer som tråkler seg mellom bilene med høy risiko burde fått juling!

Det verste med syklistene er farta. De kommer som noen olja lyn enten i blindsonen i kryss eller så kommer de faen døtte meg over gangfelt i samme farta.

Grrrrr.

tigertrollet
Skrevet

Og en dag fikk jeg en sykkel midt i siden på bilen, og syklisten kom fra venstre.. Schmukk så satt hun i siden på meg, kjerringa. Hun syklet på en sykkel hvor bremsene ikke virket...

:/

Skrevet

Det verste med syklister er at de tror de kan kjøre mot kjøreretningen i trange gater. De fortjener nesten å bli påkjørt.

De kjører på rødt lys og de overholder ikke høyreregelen selv når de kjører mot kjøreretningen. De har også sluttet å ha det påbudte lyset på sykkelen slik at man ser dem i mørket og de har heller ikke refleks og gir heller ikke tegn når de skal svinge og svinger rett ut foran bilen.

Er det rart det går galt med noen? Har alle glemt det de har lært når de setter seg på sykkelen?

Skrevet

Jeg er jammen glad jeg triller barnevogn jeg. Gidder ikke å irritere meg over hverken bilister eller syklister. Eneste jeg irriterer meg over er politibiler på øvelse som gjerne kommer 3 i slengen og ødelegger hørselen min.

Gjest midia
Skrevet

Bra!!

Gjest midia
Skrevet

Og jeg er drittlei både syklister og de forbanna mopedistene!

Sånne 16 åringer som tråkler seg mellom bilene med høy risiko burde fått juling!

Det verste med syklistene er farta. De kommer som noen olja lyn enten i blindsonen i kryss eller så kommer de faen døtte meg over gangfelt i samme farta.

Grrrrr.

Biler kommer også i høyt tempo over fotgjengerfeltet noen ganger.(;

Gjest midia
Skrevet

Det verste med syklister er at de tror de kan kjøre mot kjøreretningen i trange gater. De fortjener nesten å bli påkjørt.

De kjører på rødt lys og de overholder ikke høyreregelen selv når de kjører mot kjøreretningen. De har også sluttet å ha det påbudte lyset på sykkelen slik at man ser dem i mørket og de har heller ikke refleks og gir heller ikke tegn når de skal svinge og svinger rett ut foran bilen.

Er det rart det går galt med noen? Har alle glemt det de har lært når de setter seg på sykkelen?

Mulig noen har glemt reglene både når det gjelder å sykle og å kjøre bil.

(ja jeg demonstrerer litt her nå)

Gjest midia
Skrevet

Jeg er jammen glad jeg triller barnevogn jeg. Gidder ikke å irritere meg over hverken bilister eller syklister. Eneste jeg irriterer meg over er politibiler på øvelse som gjerne kommer 3 i slengen og ødelegger hørselen min.

Enn når du skal gå tur med lillemor å det kommer en bil i stor fart sikter inn søledammen sånn at du og vogna får brune gørr flekker over det hele?

Skrevet

Det var visst ikke så lett å fiske etter meningsfeller når det gjelder å frifinne syklistene! ;-)

Men jeg er mer enn gjerne med på å snakke om at mange bilister bør skjerpe seg!! *S*

Skrevet

Enn når du skal gå tur med lillemor å det kommer en bil i stor fart sikter inn søledammen sånn at du og vogna får brune gørr flekker over det hele?

Jeg går ikke tur i regnevær. ;)

Skrevet

Jeg går ikke tur i regnevær. ;)

Kan ta litt tid før dammene tørker, vet du! *S*

Skrevet

Bare du ikke setter den igjen midt i gata i mørket med ungen i. Venninna mi kjjørte på en barnevogn som foreldrene kranglet på fortauet.

Det gikk ikke bra.

Skrevet

Mulig noen har glemt reglene både når det gjelder å sykle og å kjøre bil.

(ja jeg demonstrerer litt her nå)

Jeg har ikke glemt en dritt jeg, jeg kjørt opp en gang til for litt over en mnd siden og gjorde ikke en eneste feil :o)

Kanskje det skulle finnes en sykkellapp også?

Skrevet

Bare du ikke setter den igjen midt i gata i mørket med ungen i. Venninna mi kjjørte på en barnevogn som foreldrene kranglet på fortauet.

Det gikk ikke bra.

Herregud for en historie!!

Her i huset var det refleks foran og bak på vogna, samt inni hjulene! Og dersom jeg skulle krysse en gate mellom to parkerte biler, gikk jeg alltid først ut - skjøv aldri vogna foran meg hvis jeg ikke hadde full oversikt!!

Gjest midia
Skrevet

Jeg har ikke glemt en dritt jeg, jeg kjørt opp en gang til for litt over en mnd siden og gjorde ikke en eneste feil :o)

Kanskje det skulle finnes en sykkellapp også?

Ja det skulle nok det.

Skrevet

Det gikk ikke bra.

Hmm.. Hørtes ikke særlig ålreit ut, og jeg er temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å gjøre det.

Skrevet

Herregud for en historie!!

Her i huset var det refleks foran og bak på vogna, samt inni hjulene! Og dersom jeg skulle krysse en gate mellom to parkerte biler, gikk jeg alltid først ut - skjøv aldri vogna foran meg hvis jeg ikke hadde full oversikt!!

Helt sykt, jeg fatter ikke at folk kan gjøre slikt men det var midt på natta og foreldrene var ikke edrue

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...