Gå til innhold

Hva slags shampoo bruker du?


Gjest Lindaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Astral

Wella SP 1,6 sensitive shampoo. Balsam bruker jeg ikke, og hvis jeg kurer håret bruker jeg Wella SP 3.8 color saver treatment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bugge -jenta

    5

  • amber sun

    4

  • favn

    4

  • ariadne

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snoopy83

Jeg bruker Sterilan (såpeblokk).

Men håret mitt er jo mer fyldig og glansfullt enn de fleste andres allikevel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Jeg må innrømme at jeg har en stående jeg også. Og det hender jeg bruker den hvis jeg skal sette opp håret eller noe. Men det er ikke Elnette(var det ikke noe som het det? Finnes den ennå?)

Elnett finnes enda :-) Like fjong som alltid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Jeg bruker redken shampoo og har med glede kunne si farvel til statisk hår :-) Er veldig fornøyd! Den koster 100 kroner på smartclub og er veldig drøy i bruk. Har ei flaske i mange mnd! Når man bruker frisørshampoo, så skal man bruke bare littegrann i håret når man vasker. Vanlig butikkshampoo må man jo nesten ta en håndfull av... Følte jeg hvertfall når jeg brukte det :-)

En frisør fortalte meg (en som var veldig gira på mersalg antagelig :-) en gang at butikkshampooer inneholder masse silikon som fester seg til håret og som da tydeligvis ikke er bra... Og Herbal Essences, som jeg brukte på det tidspunktet, var visst en av verstingene.. Tror silikonet er det som gjør at det skummer så mye...

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min Redken :-) Ikke syns jeg det blir dyrt heller. Tror jeg maks må kjøpe ny to ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Herbal Essences tidligere, men nå som jeg har farget håret bruker jeg Wella shampoo colour shine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Jeg tror jeg bruker den samme, hvis det er den som kjøpes på frisører.

Den er veldig god hvis du har tykt hår som er vanskelig å gre ut. Finnes i stor flaske med pumpe.

Jepp, det er den. Jeg har også tykt hår og den er kjempefin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker redken shampoo og har med glede kunne si farvel til statisk hår :-) Er veldig fornøyd! Den koster 100 kroner på smartclub og er veldig drøy i bruk. Har ei flaske i mange mnd! Når man bruker frisørshampoo, så skal man bruke bare littegrann i håret når man vasker. Vanlig butikkshampoo må man jo nesten ta en håndfull av... Følte jeg hvertfall når jeg brukte det :-)

En frisør fortalte meg (en som var veldig gira på mersalg antagelig :-) en gang at butikkshampooer inneholder masse silikon som fester seg til håret og som da tydeligvis ikke er bra... Og Herbal Essences, som jeg brukte på det tidspunktet, var visst en av verstingene.. Tror silikonet er det som gjør at det skummer så mye...

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min Redken :-) Ikke syns jeg det blir dyrt heller. Tror jeg maks må kjøpe ny to ganger i året.

Mitt hår kan aldri vaskes i butikk-shampoo, det er en katastrofe for hodebunnen.

Dermed prøver jeg meg fram med den ene (og dyrere) frisørshampooen etter den andre - uten å liksom treffe helt.

Redken altså... hvilken hårtype har du?

Til opplysning er mitt tykt (hårstråene er tykke og jeg har mange hår). For tiden er det ganske langt. Det er også farget. Håret tåler veldig mye, men jeg har definitivt sensibel hodebunn, så det er helst der det ligger når jeg trenger en god shampoo.

Hva tror du, er Redken noe for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Frieda - brilliant brunette.

Har tidligere brukt frisørshampoer (mest Redken), men denne serien er minst like god, om ikke bedre. Lukter himmelsk.

Du og en til her snakker om Redken. Hva gjør Redken?

Ditt nåværende merke har jeg aldri hørt om (men så har jeg da usedvanlig lite peiling på hårprodukter). Dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker som regel vanlig butikksjampo. De fleste butikkmerkene er meget gode, men frisører er gode selgere. :o)

Tror noen på fullt alvor at Wella, L'Oreal, og andre merker vil ødelegge merkenavnet sitt med å produsere søppel for butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Vet ikke om det har med kort eller langt hår å gjøre, men jeg ser ut som huldra med fructis og lignende. Hvis man har litt kortere hår har kanskje ikke shampoen så mye å si. Skulle ønske det ikke var slik for det blir jo dyrt i lengden med frisørshampoo. Hadde vært deilig og brukt de pengene på noe annet.

jeg har langt krøllete hår ned til midja og bruker fructis! den for brusete hår e.l, pluss hårkuren deres, den er helt super, håret blir skikkelig glansfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke Herbal-produktene, de passer overhode ikke mitt hår.

Akkurat nå bruker jeg de knallrosa fra Sun Silk og varierer med Dove innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg bruker Sunsilk fra matbutikken. Funker fint og lukter godt:) Er student, og det er mange ting jeg heller vil bruke mine få kroner på enn dyr shampoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille rosinen

Mitt hår kan aldri vaskes i butikk-shampoo, det er en katastrofe for hodebunnen.

Dermed prøver jeg meg fram med den ene (og dyrere) frisørshampooen etter den andre - uten å liksom treffe helt.

Redken altså... hvilken hårtype har du?

Til opplysning er mitt tykt (hårstråene er tykke og jeg har mange hår). For tiden er det ganske langt. Det er også farget. Håret tåler veldig mye, men jeg har definitivt sensibel hodebunn, så det er helst der det ligger når jeg trenger en god shampoo.

Hva tror du, er Redken noe for meg?

Jeg bruker en for fint hår jeg. Har tynne men mange hårstrå. Lurer på om den heter headstrong? Den er hvertfall på en mørkeblå flaske, mens balsamen er lyseblå. Jeg tror kanskje at det ikke er den riktige for ditt hår...

Redken har mange serier, en for farget hår blant annet, kanskje det kan være en for deg? Tror også det er en for problemhodebunn... Kanskje det står noe om de forskjellige seriene på lookfantastic.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper stort sett shampo fra frisøren når jeg er der. Prøver å variere litt, husker ikke hva shampoen jeg bruker nå heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en for fint hår jeg. Har tynne men mange hårstrå. Lurer på om den heter headstrong? Den er hvertfall på en mørkeblå flaske, mens balsamen er lyseblå. Jeg tror kanskje at det ikke er den riktige for ditt hår...

Redken har mange serier, en for farget hår blant annet, kanskje det kan være en for deg? Tror også det er en for problemhodebunn... Kanskje det står noe om de forskjellige seriene på lookfantastic.com?

Takk for svar, skal sjekke ut Redken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Tigi Bed Head Dumb Blonde, etter superdupert tips fra serendipity *S*

Samme her! (Takk, Ser! :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru Burlefot

Bruker Tigi Bed Head Dumb Blonde, etter superdupert tips fra serendipity *S*

Jeg har lurt litt på den shampoen - er den noe bra for fint/tynt blondt hår? (Blondi jeg også, serru.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille bethen

Varierer med tre forskjellige, sun silk, den oransje, K-pak, frisørsjampoo(er ikke imponert nei!) og den hh sjampoen, mot flass. den lukter godt og passer vel kanskje best for håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...