Gå til innhold

Hva slags shampoo bruker du?


Gjest Lindaaa

Anbefalte innlegg

Mitt hår kan aldri vaskes i butikk-shampoo, det er en katastrofe for hodebunnen.

Dermed prøver jeg meg fram med den ene (og dyrere) frisørshampooen etter den andre - uten å liksom treffe helt.

Redken altså... hvilken hårtype har du?

Til opplysning er mitt tykt (hårstråene er tykke og jeg har mange hår). For tiden er det ganske langt. Det er også farget. Håret tåler veldig mye, men jeg har definitivt sensibel hodebunn, så det er helst der det ligger når jeg trenger en god shampoo.

Hva tror du, er Redken noe for meg?

Jeg har også tykt, farget hår og sensibel hodebunn. Hodebunnen går amok om jeg benytter butikksjampo. Det siste året har jeg brukt Joico K-pak, jeg har aldri kunnet benytte en sjampo så lenge uten at hodebunnen gjør opprør. Jeg kjøper den herfra, for den er så overpriset hos frisøren:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/427a034e00367b422740c0a8010a05e1/Catalog/1309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bugge -jenta

    5

  • amber sun

    4

  • favn

    4

  • ariadne

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lille bethen

Jeg har også tykt, farget hår og sensibel hodebunn. Hodebunnen går amok om jeg benytter butikksjampo. Det siste året har jeg brukt Joico K-pak, jeg har aldri kunnet benytte en sjampo så lenge uten at hodebunnen gjør opprør. Jeg kjøper den herfra, for den er så overpriset hos frisøren:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/427a034e00367b422740c0a8010a05e1/Catalog/1309

Jeg liker ikke den så bra. Håret blir ikke så fint .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på den shampoen - er den noe bra for fint/tynt blondt hår? (Blondi jeg også, serru.. :-)

Ja, den er kjempebra for blondt og tynt hår! Jeg har også nokså tynt og blondt hår.

Anbefaler deg å prøve den, håret blir veldig mykt og fint, og hvis du bruker den supre shine-sprayen i tillegg så blir det såå lekkert. *S*

Sprayen heter Hair-rush, eller var det head-rush. Noe sånt.

Alle tre koster ca rundt 200-212kr pr.stk.

Kjøpte det hos frisør som fører Tigi.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Du og en til her snakker om Redken. Hva gjør Redken?

Ditt nåværende merke har jeg aldri hørt om (men så har jeg da usedvanlig lite peiling på hårprodukter). Dyrt?

Redken er den beste frisørshampoen jeg vet om.

John Frieda er en billigere variant man får på Vita. Minst like god synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg bruker en som heter "sheer blonde" fra vanlig vitabutikk. Den er helt OK, og ikke dyr.

Jeg er fornøyd med den,i hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tykt, farget hår og sensibel hodebunn. Hodebunnen går amok om jeg benytter butikksjampo. Det siste året har jeg brukt Joico K-pak, jeg har aldri kunnet benytte en sjampo så lenge uten at hodebunnen gjør opprør. Jeg kjøper den herfra, for den er så overpriset hos frisøren:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/427a034e00367b422740c0a8010a05e1/Catalog/1309

Joika shampoo, det er notert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, den er kjempebra for blondt og tynt hår! Jeg har også nokså tynt og blondt hår.

Anbefaler deg å prøve den, håret blir veldig mykt og fint, og hvis du bruker den supre shine-sprayen i tillegg så blir det såå lekkert. *S*

Sprayen heter Hair-rush, eller var det head-rush. Noe sånt.

Alle tre koster ca rundt 200-212kr pr.stk.

Kjøpte det hos frisør som fører Tigi.

:)

HEAD rush Amber, HEAD rush!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEAD rush Amber, HEAD rush!!! ;-)

*banke Head-rush inn i hodet*

Lover å prøve å huske det nå...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fru Burlefot

Ja, den er kjempebra for blondt og tynt hår! Jeg har også nokså tynt og blondt hår.

Anbefaler deg å prøve den, håret blir veldig mykt og fint, og hvis du bruker den supre shine-sprayen i tillegg så blir det såå lekkert. *S*

Sprayen heter Hair-rush, eller var det head-rush. Noe sånt.

Alle tre koster ca rundt 200-212kr pr.stk.

Kjøpte det hos frisør som fører Tigi.

:)

Nå bør den være bra, altså.. :-)

Jeg forvillet meg inn på en butikk som kun selger frisørprodukter i dag og oppdaget plutselig at Tigi Bedhead-produktene var til halv pris. "Dette er skjebnen", tenkte jeg, og kjøpte både Dumb Blonde og Superstar (eller noe sånt) til den nette sum av 12 euro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...