Gå til innhold

krem e.l. mot røde arr?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457

er det noen som tilfeldigvis har kommet over noen vidunderkur for å få operasjonsarr til å bli fine raskere? altså at de blir mer som hudfargen kjapt? tok brystreduksjon i januar og har røde arr noen plasser, hadde vært kjekt om de var litt mere hudfarget til sommern ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183531-krem-el-mot-r%C3%B8de-arr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-cup

Har ikke noe svar på det du lurer på, men jeg tok operasjonen i går. Har nesten ikke vondt i dag og har kuttet smertestillende.

Tok ca. 350 på hvert bryst og det virker så deilig. Har en stor bandasje rundt nå da, men jeg ser så tynn ut.

Blir spennende å se hvilken Bh-str. jeg nå kan bruke, kan tenke meg en stor B, liten C.

lalala1365380457

Har ikke noe svar på det du lurer på, men jeg tok operasjonen i går. Har nesten ikke vondt i dag og har kuttet smertestillende.

Tok ca. 350 på hvert bryst og det virker så deilig. Har en stor bandasje rundt nå da, men jeg ser så tynn ut.

Blir spennende å se hvilken Bh-str. jeg nå kan bruke, kan tenke meg en stor B, liten C.

hehe, jeg husker også at jeg følte jeg så skikkelig flat ut rett etter operasjonen! Nå når jeg har vennet meg til det er de jo fortsatt store (c/d). Du får ha lykke til med bedringsprosessen, godt å høre at du ikke har vondt! Husk å spis masse broccoli/vitaminer, og å tape sårene den første mnd! =)

lalala1365380457

Uten at jeg har lest noe som forsvarer det jeg sier; E-vitaminkrem skal ha en gunstig effekt på arr ogstrekkmerker.

Jeg ville tatt meg turen innom en helsekost og et parfymeri og hørt hva de vil anbefale.

har vært på helsekost, parfymeri og apotek..ingen hadde noe å anbefale, eneste alovoeveragele.. derfor jeg håpet noen hadde kommet over noen vidunderkur ;) skal sjekke e-vitaminkrem =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...