amber sun Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hva er det som er galt? Det er siiiruuuup her hele tiden siden igår kveld, jo! Serverproblemer? 0 Siter
flisa Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Får helt abstinenser, jeg... Samme her - trodde deet var bra igjen nå - men det "henger" litt enda. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Takk for innlegget, det betyr heldigvis at det ikke er min pc det er noe galt med. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 FORFERDELIG irriterende! ( Nesten så jeg får nerveproblemer! Klarer ikke holde meg vekk heller... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Skulle akkurat til å legge inn et innlegg om det samme. Merker stadig oftere at DOL er tregere enn andre nettsteder. Dette må de gjøre noe med om vi skal fortsette å bruke forumet i samme grad! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Åå jeg som trodde det var noe galt med min maskin. Det er like treigt i dag Søndag også? Orker ikke være på dol når det er sånn,jeg er tålmodig ja,men det får da være måte på.): 0 Siter
cecily Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Forferdelig irriterende, jeg har ikke tålmodighet til slikt. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Forferdelig irriterende, jeg har ikke tålmodighet til slikt. Nå har det endelig løsna da :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Nå har det endelig løsna da :-) Jo litt har løsna men det tar forferdelig lang tid å komme inn på hovedsiden og det tar lang tid å logge inn som bruker. Det tar også litt lengre tid å "se tråd" på 100 nyeste enn vanlig. Håper webmaster får retta det opp snart for det har vært litt ille uten dol på hele helga. 0 Siter
cecily Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Nå har det endelig løsna da :-) Nåja, det er kun i perioder. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Nåja, det er kun i perioder. Ja, jeg merker det... :-( Trodde problemet var løst i sta jeg... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Skulle akkurat til å legge inn et innlegg om det samme. Merker stadig oftere at DOL er tregere enn andre nettsteder. Dette må de gjøre noe med om vi skal fortsette å bruke forumet i samme grad! "Dette må de gjøre noe med om vi skal fortsette å bruke forumet i samme grad!" Selfølgelig. Det er da åpenbart at det er noe galt, selv om de ikke akkurat er flinke til å si i fra om at noe er galt, og at de jobber med det. "................................." 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Se: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2575413 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Se: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2575413 Takk for forklaring. Det er så mye lettere å godta at det går tregt i perioder når vi vet hva som er grunnen, og ikke minst - vet at det jobbes med Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.