morild Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hei på deg og takk for tanken! Nei jeg har ikke testet. Testen ligger fortsatt i skapet. Men jeg har ikke fått mensen enda heller da, så jeg har ikke gikk opp håpet. Det var kjempekoslig at noen hadde meg i tankene sine. Ha en fin søndag. 0 Siter
cecily Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hei på deg og takk for tanken! Nei jeg har ikke testet. Testen ligger fortsatt i skapet. Men jeg har ikke fått mensen enda heller da, så jeg har ikke gikk opp håpet. Det var kjempekoslig at noen hadde meg i tankene sine. Ha en fin søndag. At du klarer å vente så lenge. Det er ikke verst. Lykke til! 0 Siter
morild Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 At du klarer å vente så lenge. Det er ikke verst. Lykke til! Det er vel ikke det at jeg er så tålmodig, men jeg orker ikke å få en bekreftelse på at testen er negativ. Jeg har testet og testet tidligere så nå får det bare stå til en stund til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.