bodilb Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hei. Dumt spørsmål, men jeg forsøker å finne tidene på kinoforestillinger i Oslo fred. 13. mai, men det ser ikke ut til at det er noen forestillinger den dagen. Når man velger dato. Hva er det jeg gjør feil? http://www2.filmweb.no/oslokino 0 Siter
Gjest tror jeg da Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Du vet, fredag den 13, de tør ikke vise filmer Neida, tror det bare er det at de ennå ikke har satt fast tidene på filmene. Men skjekk i morgen, det kommer nok da;) Du ser at det heller ikke er noen forestillinger onsdag eller torsdag.. 0 Siter
bodilb Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Du vet, fredag den 13, de tør ikke vise filmer Neida, tror det bare er det at de ennå ikke har satt fast tidene på filmene. Men skjekk i morgen, det kommer nok da;) Du ser at det heller ikke er noen forestillinger onsdag eller torsdag.. Javel, er det sånn det foregår. Takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.