Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

hei!

nei du har på ett vis rett, det er ikke lettere å bli gravid m pergotime enn v vanlig eggløsning.MEN på en annen side så er det jo det. særlig hvis man kanskje ikke har så "god" eggløsning naturlig. det er nettopp det pergotime fikser på. altså at det er flere egg som løsner, og dermed vil jo også sjansene øke når det er flere egg i egglederen.

men blir man ikke gravid med vanlig eggløsning er det sjelden pergo funker også. da er det heller andre årsaker til at man ikke blir gravid.

pergo gis jo fortrinnsvis til de som har problemer med uregelmessid el-eller som i vårt tilfelle som "ventetid piller" altså mens man venter på annen behandling.

det funka ikke for oss. jeg tok 3 kurer etter hverandre. det er vanlig tror jeg. en kur er lite. man kjører de gjerne rett etter hverandre hvis man ikke opplever store bivirkninger.

jeg ble gravid ved ivf. vi var uforklarelige barnløse.

jeg ville prøvd pergo var jeg deg, men bare for å fylle tiden til annen behandling begynner.og så kan man jo håpe at det kun er pergo som trengs for at du skal bli gravid!:)

lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184018-pergotime/#findComment-1253144
Del på andre sider

hei!

nei du har på ett vis rett, det er ikke lettere å bli gravid m pergotime enn v vanlig eggløsning.MEN på en annen side så er det jo det. særlig hvis man kanskje ikke har så "god" eggløsning naturlig. det er nettopp det pergotime fikser på. altså at det er flere egg som løsner, og dermed vil jo også sjansene øke når det er flere egg i egglederen.

men blir man ikke gravid med vanlig eggløsning er det sjelden pergo funker også. da er det heller andre årsaker til at man ikke blir gravid.

pergo gis jo fortrinnsvis til de som har problemer med uregelmessid el-eller som i vårt tilfelle som "ventetid piller" altså mens man venter på annen behandling.

det funka ikke for oss. jeg tok 3 kurer etter hverandre. det er vanlig tror jeg. en kur er lite. man kjører de gjerne rett etter hverandre hvis man ikke opplever store bivirkninger.

jeg ble gravid ved ivf. vi var uforklarelige barnløse.

jeg ville prøvd pergo var jeg deg, men bare for å fylle tiden til annen behandling begynner.og så kan man jo håpe at det kun er pergo som trengs for at du skal bli gravid!:)

lykke til!

Takk for det.

Jeg har ikke normal el og har også ustabile sykluser, så det må nok pergo til for min del. Satser på at det blir en skikkelig fin el og boller i ovnen på første kur.

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184018-pergotime/#findComment-1253241
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...