cecily Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor mange ganger kan en ta pergokurer? Det er vel ikke større sannsynlighet for å bli gravid ved pergo-el enn ved såkalt normal el? Dermend risikerer en jo å måtte gå på pergo i mndvis. Eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184018-pergotime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prillaguri Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hei! nei du har på ett vis rett, det er ikke lettere å bli gravid m pergotime enn v vanlig eggløsning.MEN på en annen side så er det jo det. særlig hvis man kanskje ikke har så "god" eggløsning naturlig. det er nettopp det pergotime fikser på. altså at det er flere egg som løsner, og dermed vil jo også sjansene øke når det er flere egg i egglederen. men blir man ikke gravid med vanlig eggløsning er det sjelden pergo funker også. da er det heller andre årsaker til at man ikke blir gravid. pergo gis jo fortrinnsvis til de som har problemer med uregelmessid el-eller som i vårt tilfelle som "ventetid piller" altså mens man venter på annen behandling. det funka ikke for oss. jeg tok 3 kurer etter hverandre. det er vanlig tror jeg. en kur er lite. man kjører de gjerne rett etter hverandre hvis man ikke opplever store bivirkninger. jeg ble gravid ved ivf. vi var uforklarelige barnløse. jeg ville prøvd pergo var jeg deg, men bare for å fylle tiden til annen behandling begynner.og så kan man jo håpe at det kun er pergo som trengs for at du skal bli gravid! lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184018-pergotime/#findComment-1253144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 hei! nei du har på ett vis rett, det er ikke lettere å bli gravid m pergotime enn v vanlig eggløsning.MEN på en annen side så er det jo det. særlig hvis man kanskje ikke har så "god" eggløsning naturlig. det er nettopp det pergotime fikser på. altså at det er flere egg som løsner, og dermed vil jo også sjansene øke når det er flere egg i egglederen. men blir man ikke gravid med vanlig eggløsning er det sjelden pergo funker også. da er det heller andre årsaker til at man ikke blir gravid. pergo gis jo fortrinnsvis til de som har problemer med uregelmessid el-eller som i vårt tilfelle som "ventetid piller" altså mens man venter på annen behandling. det funka ikke for oss. jeg tok 3 kurer etter hverandre. det er vanlig tror jeg. en kur er lite. man kjører de gjerne rett etter hverandre hvis man ikke opplever store bivirkninger. jeg ble gravid ved ivf. vi var uforklarelige barnløse. jeg ville prøvd pergo var jeg deg, men bare for å fylle tiden til annen behandling begynner.og så kan man jo håpe at det kun er pergo som trengs for at du skal bli gravid! lykke til! Takk for det. Jeg har ikke normal el og har også ustabile sykluser, så det må nok pergo til for min del. Satser på at det blir en skikkelig fin el og boller i ovnen på første kur. c",) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184018-pergotime/#findComment-1253241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.