Gå til innhold

Krem/skum til manneutstyret :-/

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Helt nytt blad, og ikke raspe over mange ganger. Gjør det ofte, da herdes huden.

Det er faktisk feil. Et nytt blad kan irritere huden mer enn et blad som er brukt noen ganger.

Men et sløvt blad er selvsagt ikke bra.

Kan han ikke bare bruke vanlig barberingsskum? Eventuelt smøre seg med aloe vera etterpå.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

25

• Miss seventy

7

• Prozak

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohoo
Skrevet

Jo, det var som sagt det jeg brukte også, men skum og jeg ble ikke sår den gangen, men det luktet da pjuk. Gjør det det fremdeles?

Skal videreføre tipset

:-)

Hmm, grunnen til at det lukter "pjuk" er nok fordi man "brenner" bort håret. Veet er så sterkt at det etser bort håret. Sett fyr på noe hår så forstår du hvorfor det lukter.

Skrevet

Helt nytt blad, og ikke raspe over mange ganger. Gjør det ofte, da herdes huden.

Men hvis huden herdes, settes ikke da følsomheten ned?

Skrevet

"Så dolere - (Prozak kanskje :-) har du/dere noe tips til krem/skum"

Uæææh! Hårfjerningskrem der nede? Har aldri fjernet håret OVER kølla - det eneste jeg strekker meg til er å barbere ballene. Men jeg har aldri prøvd krem.

"..............................."

Da har jeg misforstått! Trodde du var en som tok alt, jeg! *S*

Gjest papirtiger
Skrevet

Jo, det var som sagt det jeg brukte også, men skum og jeg ble ikke sår den gangen, men det luktet da pjuk. Gjør det det fremdeles?

Skal videreføre tipset

Det lukter fremdeles død og fordervelse. Sikkert fordi det er så sterke kjemikalier der.

Skrevet

Prozak er MANN skjønner du og ekte menn tar ikke alt. Nemlig.

Annonse

mil1365380270
Skrevet

Men hvis huden herdes, settes ikke da følsomheten ned?

Har aldri hørt om noen som har hatt problemer med det. Hvis du snakker om klingklangene, så tror jeg det er mer enn nok følelse igjen.

Skrevet

Prozak er MANN skjønner du og ekte menn tar ikke alt. Nemlig.

*he he*

mariaflyfly
Skrevet

"Jeg ser andre kan bruke veet, men jeg fikk brannsår. Au! Begynn fosiktig. :)"

Uff da, hørtes ikke bra ut.

Han har holdt på en stund også, så han er ikke nybegynner, når det gjelder å pynte på sakene.

Nå har han ikke spesiellt sensitiv hud, men lurte på om det var noe annet som var bedre enn høvelen, da dette gir nupper.

Det skal visst kunne brukes på ballene også.

Du slette tid, hva man skal spørre om.

Enkelte ting ville jeg ikke visst om sønnen min! ;)

Gjest aloe vera gel
Skrevet

Sender tipset rett til min sønn, så kan han jo prøve det, om det ikke dukker opp et mirakelprodukt :-)

Uff :-)

Aloe Vera Gel ER et mirakelprodukt :)

Skrevet

*Puster lettet ut* Så mister jeg ikke all troen på at det finnes skikkelige menn fremdeles.

Bra :-) Nei, å fjerne alt håret på menn synes jeg ser direkte latterlig ut. Men det er selvfølgelig bare min smak.

Annonse

Skrevet

På ingen måte :-)

Glattbarbert er pent på kvinner, men ikke på menn. Det skulle også sett ganske snålt ut, med hår på lårene og overalt rundt, mens området rundt der var hårløst.

"............................"

Skrevet

Oi.. Dere må ha et åpent forhold =)

Hvor gammel er han? Det fins jo tusen forskjellige tråder og informasjon om barbering nedentil på nettet. Rart han ikke fant noe selv.. =)

Her er et tips:

http://www.erotikknett.no/sexleker/060.php

Jada åpen og greit :-)

Men det tipset du la ut link til, var jo bare om barbering, og det han lurer på er om det finnes noe annet som kan brukes.

Skrevet

Det er faktisk feil. Et nytt blad kan irritere huden mer enn et blad som er brukt noen ganger.

Men et sløvt blad er selvsagt ikke bra.

Kan han ikke bare bruke vanlig barberingsskum? Eventuelt smøre seg med aloe vera etterpå.

"Kan han ikke bare bruke vanlig barberingsskum?"

Det gjør han jo selvsagt. Men jeg får tipse han om Aloe Vera til bruk etterpå. Det har han ikke forsøkt så vidt jeg vet :-)

Skrevet

Fortell ham at skikkelige menn _har_ hår nedentil.... *Grøss*

Han får gjøre som han vil med akkurat det.

Om han vil pynte på saken sin, så er det hans valg.

Du skjønner på en måte når det ikke har noe for seg å stå der med pekefingeren og si at: "Nei dette får du ikke lov til, eller dette er for dumt"

Han er tross alt voksen, og det plager ikke meg hvordan han velger å se ut under klærne.

Skrevet

Forskjell på bikinilinjen og bikinisnitt!

(det siste brukes om lavt, horisontalt inngrep ved keisersnitt osv, det første om området man fjerner hår på for at det ikke skal være hår utenfor underbuksen / bikinibuksen).

Kondomeriet selger hårfjerningskrem, vet ikke om det kan være noe?

"Kondomeriet selger hårfjerningskrem, vet ikke om det kan være noe?"

Takk, skal sjekke det

Skrevet

Bra :-) Nei, å fjerne alt håret på menn synes jeg ser direkte latterlig ut. Men det er selvfølgelig bare min smak.

Han skal ikke ta alt heller - velger å svare deg istedenfor enkelte av kjerringfjåsene ;)

Det er snakk om en slags sveis - (nok om det), og glatte baller, uten å bruke høvel. Iallefall ikke høvel på ballene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...