Gå til innhold

Krem/skum til manneutstyret :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lukter fremdeles død og fordervelse. Sikkert fordi det er så sterke kjemikalier der.

"Det lukter fremdeles død og fordervelse. Sikkert fordi det er så sterke kjemikalier der."

Ja, det er nok sterkt ja, så da utelukker man det produktet til intimbruk.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

25

• Miss seventy

7

• Prozak

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Miss seventy
Skrevet

Han skal ikke ta alt heller - velger å svare deg istedenfor enkelte av kjerringfjåsene ;)

Det er snakk om en slags sveis - (nok om det), og glatte baller, uten å bruke høvel. Iallefall ikke høvel på ballene.

Høvel funker da bra på ballene det. Kjæresten barberer innerst rundt penis og ballene med høvel. Glatt og mykt.

Skrevet

Hmm, grunnen til at det lukter "pjuk" er nok fordi man "brenner" bort håret. Veet er så sterkt at det etser bort håret. Sett fyr på noe hår så forstår du hvorfor det lukter.

"Veet er så sterkt at det etser bort håret."

Ja, ikke spesiellt egnet til intimbruk. Det er vel mer egnet til overgrodde legger.

Merkelige greier også. Han har spurt venninner, men ingen vet om krem/skum til intimbruk. De fleste bruker visst høvel :-)

Får kikke på kondomeriet, eller be han gjøre det selv :-)

Skrevet

Han skal ikke ta alt heller - velger å svare deg istedenfor enkelte av kjerringfjåsene ;)

Det er snakk om en slags sveis - (nok om det), og glatte baller, uten å bruke høvel. Iallefall ikke høvel på ballene.

Jo, jeg skjønner det. Og han gjør jo som han vil :-)

Jeg foretrekker, som sagt, å barbere juvelene, samt akkurat litt rundt roten av flaggstangen. Ellers så kan det jo være greit å stusse litt i junglen får det blir altfor langt.

"............................."

Skrevet

Jo, jeg skjønner det. Og han gjør jo som han vil :-)

Jeg foretrekker, som sagt, å barbere juvelene, samt akkurat litt rundt roten av flaggstangen. Ellers så kan det jo være greit å stusse litt i junglen får det blir altfor langt.

"............................."

"Ellers så kan det jo være greit å stusse litt i junglen får det blir altfor langt."

Det gjør han, men da bruker han saks for at lengden på hårene skal være passe :-)

Du verden, hva man skal sitte her å spørre/snakke om. Jaja

:-)

Skrevet

"Ellers så kan det jo være greit å stusse litt i junglen får det blir altfor langt."

Det gjør han, men da bruker han saks for at lengden på hårene skal være passe :-)

Du verden, hva man skal sitte her å spørre/snakke om. Jaja

:-)

"Du verden, hva man skal sitte her å spørre/snakke om. Jaja :-)"

Man skal si og høre mye før kjeften og ørene detter av, ja :-)

"............................"

Skrevet

Høvel funker da bra på ballene det. Kjæresten barberer innerst rundt penis og ballene med høvel. Glatt og mykt.

"Høvel funker da bra på ballene det."

Det gjør det sikkert, men det tør han ikke sier han. Redd for å få kuttet seg.

Miss seventy
Skrevet

"Høvel funker da bra på ballene det."

Det gjør det sikkert, men det tør han ikke sier han. Redd for å få kuttet seg.

Tror han at det skal gå hull så testiklene ramler ut? hehe..

Man kan selvsagt kutte seg bittelitt, men det er da ikke noe værre en kutt man kan få i ansiktet eller på leggene om man er uforsiktig. Ikke noe big deal.

Skrevet

Den var til lillemus altså! :-)

Ja det kunne passe bedre - at den var til Lillemus :-)

Skrevet

Ja det kunne passe bedre - at den var til Lillemus :-)

hehe

Skrevet

Tror han at det skal gå hull så testiklene ramler ut? hehe..

Man kan selvsagt kutte seg bittelitt, men det er da ikke noe værre en kutt man kan få i ansiktet eller på leggene om man er uforsiktig. Ikke noe big deal.

Nei, men igjen, det er hans valg. Og hvis det fantes noe annet, så ville han heller bruke det.

Så derfor spurte han meg, og derfor spør jeg her, men det ser visst ikke ut som om jeg får noe alternativ til høvelen for han gitt :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jada åpen og greit :-)

Men det tipset du la ut link til, var jo bare om barbering, og det han lurer på er om det finnes noe annet som kan brukes.

Okei. Jeg leste ikke så nøye gjennom.. =)

Miss seventy
Skrevet

Nei, men igjen, det er hans valg. Og hvis det fantes noe annet, så ville han heller bruke det.

Så derfor spurte han meg, og derfor spør jeg her, men det ser visst ikke ut som om jeg får noe alternativ til høvelen for han gitt :-)

Jeg ville ikke brukt en hårfjerningskrem med masse kjemiklaier på der hvertfall. Heller et lite kutt da. Og en mann som er vant til å barbere seg i ansiktet takler vel å barbere ballene bra skulle en tro. Hvis han ikke har uendelig mye løs hud der eller noe da.. ;)

Skrevet

Jeg ville ikke brukt en hårfjerningskrem med masse kjemiklaier på der hvertfall. Heller et lite kutt da. Og en mann som er vant til å barbere seg i ansiktet takler vel å barbere ballene bra skulle en tro. Hvis han ikke har uendelig mye løs hud der eller noe da.. ;)

"Hvis han ikke har uendelig mye løs hud der eller noe da.. ;)"

Hvis det er baller i en bærepose du sikter til, så har han ikke det nei.

Nei, jeg har ikke sett han naken de siste årene - det får være grenser også :-) men jeg vet at han IKKE har hengeballer.

Skrevet

Forskjell på bikinilinjen og bikinisnitt!

(det siste brukes om lavt, horisontalt inngrep ved keisersnitt osv, det første om området man fjerner hår på for at det ikke skal være hår utenfor underbuksen / bikinibuksen).

Kondomeriet selger hårfjerningskrem, vet ikke om det kan være noe?

"Kondomeriet selger hårfjerningskrem, vet ikke om det kan være noe?"

Har vært inne på nettsiden til kondomeriet, men finner ingen hårfjerningskremer. Sendte dem en mail, så får jeg se om jeg kan få et svar der.

Miss seventy
Skrevet

"Hvis han ikke har uendelig mye løs hud der eller noe da.. ;)"

Hvis det er baller i en bærepose du sikter til, så har han ikke det nei.

Nei, jeg har ikke sett han naken de siste årene - det får være grenser også :-) men jeg vet at han IKKE har hengeballer.

Hvem snakker vi egentlig om? Ikke kjæresten tydeligvis;)

Har han ikke ekstremt hengeballer er da ikke høvel noe problem, er da mer krinkler og kroker for oss jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...