pegi Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Er en normal gutt på 20 som er plaget med konstante smerter i lysken, med utstråling på innsiden av låret gjennom kneet og stopper i et punkt midt i leggen. Dette plager nattesøvnen å har pågått i ca 6 mnd. Smertene forsvinner delvis ved masasje og tøying av de vonde punktene i lysken og ved trening. Har vært hos legen der han sa det var lymfeknuter og ingen ting å gjøre med det og at jeg bare måtte passe på at de ikke ble større. Lurer på om det er noe å gjøre med dette siden smertene er ganske plagsomme. Har til tider problemer med og sitte/ligge normalt. På forhånd takk! 0 Siter
Gjest til pegi Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Broren min spiller fotball og har vondt i lysken. Han må faktisk operere, da han har hatt det i over et halvt år (?) og det ikke blir bedre. Han har også prøvd elektrosjokkbehandling. 0 Siter
magnetisme Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hei. Jeg har hatt problem med lysken selv. Har vært plaget i flere år, men har ved hjelp av magnet terapi blitt mye bedre. Dette kan kanskje være noe for deg også. Send en mail til [email protected] Så kan jeg sende det en gratis cd-rom med info samt brosjyre. Selvsagt helt uforpliktende. 0 Siter
JSB Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har du sett Thermotex produktene? Disse baserer seg på infrarød stråling som går langt inn i vevet. Har kjempesuksess i USA, og dokumentert virkning. Se www.ajgruppen.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.