sammy74 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei.. Jeg er en 30 år gammel mann som har fått noen klumper som klør intenst på pungen under penis. De klør ikke hele tiden men tidvis. Det er tilsammen 5-6 stk og mellom 5 og 10 mm i diameter og kan bli ganske store, som en peanøtt. En av klumpene er også over penis og ikke på selve pungen. Det er forøvrig ingen på selve penis. De gjør ikke vondt. Jeg fikk de første gang i november 04 etter å ha klødd intenst på innsiden av lårene en stund. Legen min fant ikke ut hva det var men etter å ha sjekket endel på nettet kom jeg fram til at det måtte være noe som skabb eller flatlus. Trass i at legen min benektet dette ansaffet jeg Nix krem og etter 3 behandlinger over en periode på 1 mnd gikk kløen på innsiden av lårene bort. Om det var tilfeldig eller det virkelig var Nix kremen som fikk de bort vet jeg ikke. Men klumpene på pungen gikk ikke bort og legen ga meg Dermovat 0,05. Kremen er meget effektiv og klumpene går bort. Men når jeg slutter å smøre på kommer klumpene igjen, på samme plass, og klør like dan. Jeg har fått ny time hos legen 16 juni og i mellomtiden prøver jeg nå dere. Så hva kan dette være?Det hører med til historien at jeg de siste årene har hatt flere forskjellige sexpartnere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184339-klumper-som-kl%C3%B8r-p%C3%A5-pungpenis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Synes ikke dette høres ut som noen sexuelt overført sykdom. Det er nok en form for eksem, men det er ikke vanlig i området.I og med at du har hatt problemet så lenge, og det kom tilbake etter en "eksem-kur", synes jeg at legen din kan vurdere en henvisning til hudspesialist. prøv å unngå gnisning mot området, og bruk intimsåpe, eks Lactacyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184339-klumper-som-kl%C3%B8r-p%C3%A5-pungpenis/#findComment-1255503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.