Hønemoren Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Ja, jeg skal høre, men nå er det for sent for i år. Man tenker ikke på det før dagen nærmer seg, og da er det litt i siste liten :-) Vel vel, vi reiser vel utpå med båten og ser livet fra sjøen isteden. Da slipper vi biltrafikken og kan se livet fra sjøen, og da trenger jeg igrunn ikke bunaden :-) Blir bare meg og mannen i år, så da må man ikke være i land :-) Sikkert kjempekoselig å feire på den måten. Kjenner noen som gjør det samme: mine foreldre på 78 og 81 år, ikke verst det? :-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Sikkert kjempekoselig å feire på den måten. Kjenner noen som gjør det samme: mine foreldre på 78 og 81 år, ikke verst det? :-) "Kjenner noen som gjør det samme: mine foreldre på 78 og 81 år, ikke verst det? :-)" Det er sprekt ja :-) Nå ser det ut til at våre planer vil bli forandret. Mulig vi får middagsgjester isteden - alt kommer an på været, så vi ringes i morgen tidlig og avtaler hva det blir til. Ha en fortreffelig 17. mai :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 "Kjenner noen som gjør det samme: mine foreldre på 78 og 81 år, ikke verst det? :-)" Det er sprekt ja :-) Nå ser det ut til at våre planer vil bli forandret. Mulig vi får middagsgjester isteden - alt kommer an på været, så vi ringes i morgen tidlig og avtaler hva det blir til. Ha en fortreffelig 17. mai :-) Huff, ikke noe særlig på sjøen om været ikke blir bedre enn det har vært her idag ihvertfall. Uansett hvordan dagen tilbringes, ha en fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.