Gå til innhold

gravid eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest lurerveldigpådette

Trenger litt hjelp fra dere:

Fikk mensen 1.mai.Da var den 4 dager forsinka,den var sånn noenlunde normal,blødde litt mindre enn vanlig.

Har hatt menssmerter og noen andre graviditetssymptomer,og idag var det litt blod i trusa!

Jeg har også blødd i forbindelse med samleie den siste tiden.

Er det noen av dere som har hatt det slik i forbindelse med graviditet?

Eller kan det være symptom på at jeg har noe galt med underlivet?

Tenker da spesielt på disse blødningene,som skremmer meg veldig!

Er litt smånervøs!

På forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184902-gravid-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg har oxo blødd i forbindelse m samleie den siste tiden..og er bekymra for hva dette kan være.

Har heller ikke fått mensen , over 42 dgr siden jeg har hatt nå .

Men venter m å teste evt graviditet.

Kan man blø under samleie om man er gravid ?

Du er vell litt stresset angående gaviditet.Kroppen din merker det og du blir påvirket av det.Har hatt de samme symptomene selv, men har ikke vært gravid.Det at du har blødd etter samleie kan ha med det å gjøre at du rett og slett har fått ett rift under samleie.Har hørt at det er mange som har småblødninger den første mnd. når de er gravide.Men hvis dette varer lenge er det jo veldig lurt å ta seg en tur til legen.Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...