Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article392229.ece

*De kommer som unge, pene og naive jenter som studerer. Også treffer de unge, veltrente gutter med tunge gullkjeder og fine klokker. Det er ikke så rart at det skjer saker og ting, da, sier en kilde til Aftonbladet. *

Tunge gullkjeder og fine klokker var nok det som skulle til for å få seg et nummer med de ansatte.....

LOL

Skrevet

Hehe, dette tenkte jeg også. Mange elsker å påstå at menn er enkle, men dette er vel ikke noe mindre enkelt.

Tror jaggu jeg skal kjøpe meg et gullenke og ei ny klokke:-)

Skrevet

*ha ha*

Det sier jo ikke så rent lite om disse damene, da...

Men du: Egentlig litt rart at de får beholde tykke gullenker - eller er det bare meg som har sett for mange amerikanske filmer?? Der må de jo alltid ta av seg belte, skolisser etc - alt som eventuelt kunne ha blitt brukt til å henge seg selv i.

Skrevet

*Hehe* Unge veltrente gutter med gullur og tunge gullkjeder er faktisk turn-off for min del... Men så er ikke jeg noen studerende ungjente heller. :o)

Gjest brukernavnetmitt
Skrevet

Ei jente på det svenske friidrettslandslaget, bestevenninne med Carolina Klüft, jobbet deltid på en fangeanstalt i Växjö. Ble forelsket i en draps- og voldsmann, og hjalp han til å rømme, og rømte med han til Göteborg, der de ble tatt.

Det har forøvrig framkommet i ettertid, at de knullet to ganger i bilen, på vei til Göteborg.

Hele syndromet henger sammen med at kvinner har lett for å bli kåte på voldelige personer.

Mrs. Wallace
Skrevet

Kriminelle menn med kjeder og gullklokker er i hvert fall det jeg går etter.

...not!

mil1365380270
Skrevet

Kvinnene har en viss makt over mennene, gir sikkert noen et kick. De vet hvor de har dem, de får ikke holdt på med noen andre. Mennene er sikkert sånn passelig kåte, og det kan jo appelere. Pluss at de er veltrente.

Kan ikke forstå at uforpliktende sex med kåte hunks kan friste noen, jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...