Gå til innhold

Intelligensen hos DOL-brukere

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

12

• Babette

8

• Mr Kahn

7

• Mrs. Wallace

6

Skrevet

Ok - men du har vel et album som er mest spillt, hvilket?

Næsj, kjøper ikke blues, det kan kun nytes på direkten. Har vært på et par konserter med Eddy da han var i Norge for noen år siden, men ble ikke "frelst" av den grunn.

Gjest begonia
Skrevet

Det behøver ikke ha noe med intelligens å gjøre om en liker å se på slikt! Er vel like fordummende å sitte å glane på at noen mannfolk slåss om en lærkule time etter time! Eller se 20 små biler fare i vill fart rundt og rundt og rundt en bane. Grunnen til at folk liker alt dette er nok konkurranseaspektet i det. Det er det for meg iallefall.

Gleder meg til IDOL i kveld jeg!

Skrevet

Det artigste med slike tråder er å lese svarene. Dolerne blir småirriterte og graver seg ned i skyttergravene, hehe.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du mener i fullt alvor at du har funnet tegn til intelligent liv på DOL-planeten? Ring NASA med en gang :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Så jeg som ikke ser på noe av dette har altså grunn til å føle meg som en hyperintelligent person, eller i alle fall over middels oppegående?

Gjest togli
Skrevet

Huff, ja, for er man rimelig intelligent bør man iallefall passe på å alltid prate om ting som tilsier at intelligensen er på topp! Hverdagslige samtaleemner bør man strengt tatt holde seg langt unna!

Skrevet

Det eneste her som sier noe om intelligens, er innlegget ditt hvor du begår en fullstendig skivebom på hele begrepet "intelligens".

"..................................."

Skrevet

Er man rimelig intellegent og med noe empati så sitter man ikke på dol og sjikanerer de andre brukerne med anonymt nick.

Skrevet

Og du har det bare bra?

*himler med øynene*

Gjest Snoopy83
Skrevet

nå får du pepper nå :)

de er ikke dumme, men de elsker at noen sier noe dumt :)

Gjest Bøygen2
Skrevet

nå får du pepper nå :)

de er ikke dumme, men de elsker at noen sier noe dumt :)

Nok et sannhetens ord.

Skrevet

Nok et sannhetens ord.

Ikke back deg opp nå.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Takk skal du ha, din pessknyting.

(Vet du hva det er? Jeg vet det ikke.)

Det var ikke på lista mi:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...