ariadne Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 En venninne av meg måtte ut med 700.- fordi vifta hadde røket pga støv. Hun har en laptop. Min PC lever nok et atskillig mer støvfullt liv enn det hennes gjorde. Hvordan får jeg fjernet støv i en laptop? Hvis jeg må levere den inn, hva vil det koste, like mye som en ny vifte? 0 Siter
Gjest kanskje der Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Når jeg snur laptopen min på hodet serjeg rundt vifta at det er store dotter med støv. Innbiller meg at det er lurt å fjerne innimellom, så her ligger pinsetten ved siden av pcen. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Når jeg snur laptopen min på hodet serjeg rundt vifta at det er store dotter med støv. Innbiller meg at det er lurt å fjerne innimellom, så her ligger pinsetten ved siden av pcen. En støvsuger ville vel vært mer effektivt der, tror jeg. "................................" 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 En støvsuger ville vel vært mer effektivt der, tror jeg. "................................" Ja, hvis man hadde hatt en... min laptop driver og spyr ut små sorte lodotter fra vifta...har tørka vekk det jeg får tak i utafor med Swiffer, men... PS. Hvorfor ble det slettet noen innlegg her? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ja, hvis man hadde hatt en... min laptop driver og spyr ut små sorte lodotter fra vifta...har tørka vekk det jeg får tak i utafor med Swiffer, men... PS. Hvorfor ble det slettet noen innlegg her? "PS. Hvorfor ble det slettet noen innlegg her?" Ble det? Er det galmanns-webmaster som har vært ute med tilfeldighets-viskelæret sitt? ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.