Gå til innhold

Klinte til typen i natt jeg........fortjent men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familieselskap...og smakk...en mitt på kinnet...Han fortjente det men.....lurer på hva morra, stefar og tanta tror......

...tror jeg gir faan jeg...*flirer*

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

45

• flisa

24

• Prozak

23

• frosken

20

Mest aktive i denne tråden

Gjest fortjener noen vold?
Skrevet

Og hvis det var omvendt, at du fortjente det... da hadde det blitt ramaskrik.

Gjest hadde jeg ikke akseptert
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det pent hvis det var mitt barn / tantebarn som ble slått til, uavhengig om det var voksent, og uavhengig av kjønn.

Det er selvsagt sjelden _så_ dramtatisk når en kvinne slår til en mann som omvendt, men uansett, jeg hadde ikke akseptert det.

Gjest saluki
Skrevet

Et slag kan ikke tas tilbake, den definitive ytring. Og hvis du tar feil?

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det pent hvis det var mitt barn / tantebarn som ble slått til, uavhengig om det var voksent, og uavhengig av kjønn.

Det er selvsagt sjelden _så_ dramtatisk når en kvinne slår til en mann som omvendt, men uansett, jeg hadde ikke akseptert det.

Hadde kanskje ikke helt likt det jeg heller.....men hadde jeg oppført meg mot han som han gjorde mot meg i natt, så tror jeg nesten mamma hadde fiket til meg for han....for å si det sånn...

*kremt*...bruker vanligvis ikke å fike til han da....hehe....første gang tror jeg...sist gang vi hadde en episode kastet jeg bare isen hans ut av vinduet...*flirer*

Skrevet

Et slag kan ikke tas tilbake, den definitive ytring. Og hvis du tar feil?

For å si det sånn.....Det knne ikke misfårstås det han sa...!!

Og nå...som jeg er edru....klart jeg ikke skulle fika til han....skulle heller bare dratt med en gang:-/

Skrevet

Og hvis det var omvendt, at du fortjente det... da hadde det blitt ramaskrik.

Hadde jeg oppført meg som han...sammen med min familie, så hadde han sluppet å fike til meg....mamma hadde nok tatt seg av den biten...*s*

Skrevet

Høres ut til at dere har et forhold som ikke er spesielt sunt. Det ville bekymret meg mer tror jeg, enn hva familien måtte tro.

Oppsøk hjelp, familievernkontor eller noe slikt!

laguna1365380434
Skrevet

Hva hadde han gjort da?

Jeg har personlig ikke lappet til typen, men jeg har helt øllen hans på ham og gått i protest.. :-o

OG - jeg har helt et velfyllt askebeger i øllen hans og gått i protest..

Spørs vel om ikke en fik hadde vært like realt..;)

Gjest saluki
Skrevet

Og nå...som jeg er edru....klart jeg ikke skulle fika til han....skulle heller bare dratt med en gang:-/

Som sagt, den definitive ytring, ofte ingen vei tilbake.

Noen ser vold som en snarvei til seier, eller med barn: en snarvei til god oppdragelse.

Egentlig en snarvei til nederlag, frustrasjon og hevn.

Skrevet

Høres ut til at dere har et forhold som ikke er spesielt sunt. Det ville bekymret meg mer tror jeg, enn hva familien måtte tro.

Oppsøk hjelp, familievernkontor eller noe slikt!

Problemet er at han ikke tåler å drikke alkohol.....dette er han fullstendig klar over, og han drikker derfor veldig sjelden......og som oftest ikke sammen med meg.....siden det er jeg sm får unngjelde verbalt når han er full......

Når han er edru er ikke forholdet fult av fiking og banning asa...*s*

Skrevet

I noen innlegg i tråden her så flirer og smiler du at det du har gjort, mens her ser det ut som om du angrer. Du sender ut mildt sagt blandede signaler på hva du selv føler om det du gjorde.

Enig i at et slag er et nederlag uansett, men jeg dømmer ikke. Har slått sjøl for lenge siden, men angrer. Er ikke stolt av det, og flirer definitivt ikke av det.

Reaksjoner som laguna er inne på, helle ut øl, askebegre i øl etc. er selvsagt mer ålreite måter å si klart ifra at nok er nok, uten å gå til det skritt å slå.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Voldsape.

Sikkert bare en tenåring:-)

Gjest litago1
Skrevet

Bruk av vold er tegn på at den voldelige har gått tom for argumenter.

Dårlig håndtering av konflikt! Syns du heller bør dra jeg om du syns det er så ille, at du er nødt til å bruke vold.

*sorry*.

Gjest saluki
Skrevet

Problemet er at han ikke tåler å drikke alkohol.....dette er han fullstendig klar over, og han drikker derfor veldig sjelden......og som oftest ikke sammen med meg.....siden det er jeg sm får unngjelde verbalt når han er full......

Når han er edru er ikke forholdet fult av fiking og banning asa...*s*

En amatørteoritiker her i huset mener at mye alkohol får fram det ekte bak masken og de ekte meningene, slik folk egentlig er, og at de som ikke forandrer seg er ekte også i edru tilstand.

Skrevet

Hva hadde han gjort da?

Jeg har personlig ikke lappet til typen, men jeg har helt øllen hans på ham og gått i protest.. :-o

OG - jeg har helt et velfyllt askebeger i øllen hans og gått i protest..

Spørs vel om ikke en fik hadde vært like realt..;)

Hva han gjorde ja......han var skikklig ufin verbalt....iløped av etpar timer kom han med flere små"dråper" iforhold til hva jeg er, var osv....dvs av ufine ting kjærester ikke sier til hverandre....Jeg overhørte de første gangene, men når han da på slutten presterer å kalle meg et jævla ludder........da kom de fiken som en refleks.....takket pent for meg til vert og vertinne....og dro hjem....

Hehe.....han fikk øl over hele seg han her oxo gitt......mista jo glasset over seg selv i forfjamselsen....*s*

Skrevet

Bruk av vold er tegn på at den voldelige har gått tom for argumenter.

Dårlig håndtering av konflikt! Syns du heller bør dra jeg om du syns det er så ille, at du er nødt til å bruke vold.

*sorry*.

Enog...det var en dårlig håndtering.....men den kom nesten som en refleks....Har absolutt ikke som vane å fike til folk...og bruker ellers ikke vold til å løse problemer......

Skrevet

Hva han gjorde ja......han var skikklig ufin verbalt....iløped av etpar timer kom han med flere små"dråper" iforhold til hva jeg er, var osv....dvs av ufine ting kjærester ikke sier til hverandre....Jeg overhørte de første gangene, men når han da på slutten presterer å kalle meg et jævla ludder........da kom de fiken som en refleks.....takket pent for meg til vert og vertinne....og dro hjem....

Hehe.....han fikk øl over hele seg han her oxo gitt......mista jo glasset over seg selv i forfjamselsen....*s*

Tror søren ikke jeg kunne vært kjæreste med en som hadde tilbøyelighet til å kalle meg for et ludder.

Skrevet

En amatørteoritiker her i huset mener at mye alkohol får fram det ekte bak masken og de ekte meningene, slik folk egentlig er, og at de som ikke forandrer seg er ekte også i edru tilstand.

Uff da....ikke si sånn a.....de fleste kranglene her i huset er når han drikker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...