Gå til innhold

Klinte til typen i natt jeg........fortjent men...

Anbefalte innlegg

Gjest litago1
Skrevet

"Jeg tror du kan lese i hvilke som helst vitenskap, og aldri finne at utøvelse av "vold" er naturlig."

BAH! Vold er ikke unaturlig blant pattedyr, ei heller andre dyr. Det er i mange tilfeller en instinktiv handling - hovedsaklig som selvforsvar.

Og jo - det ER naturlig å miste besinnelsen innimellom. Og av og til fører det desverre med seg ting man ikke ønsker. Men å klassifisere noen som "voldsutøver" krever mye mer enn at man har sprukket en gang, etter å ha blitt behandlet dårlig.

Når det e sagt, så er vold selvfølgelig ikke akseptabelt i vårt "siviliserte" samfunne. Det er unødvendig, og skal unngåes.

For å gå videre på det, så er det naturlig og menneskelig å gjøre feil.

"Det er så lett å si: Jeg gjorde det bare for den ene gangen, fordi jeg mistet besinnelsen. Det er for enkelt!"

Nå bruker du krisesenterargumenter, og de er helt ugyldige i dette tilfellet.

"..............................."

Neida, "krisesenter" argumentet gjelder i høyeste grad.

Og jeg skrev, uten sammenligning forøvrig.....husker du?

Forstår godt hva du mener, men i prinsippene er vi totalt uenig ;-)

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

45

• flisa

24

• Prozak

23

• frosken

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, "krisesenter" argumentet gjelder i høyeste grad.

Og jeg skrev, uten sammenligning forøvrig.....husker du?

Forstår godt hva du mener, men i prinsippene er vi totalt uenig ;-)

"Forstår godt hva du mener, men i prinsippene er vi totalt uenig ;-)"

Det kan vi godt være :-) Men at vold er grunnleggende "unaturlig" strider mot absolutt alt vi vet om naturen.

".................................."

Skrevet

Enn hvis du hadde gått bort til meg i baren og spurt hvor mye jeg skulle hatt for å suge pikken din, og jeg hadde kvittert med en ørefik - hadde du ikke tenkt at det var egentlig til pass?

Det jeg vil fram til er at det er kjønnsforskjeller i hva som anses som akseptable handlinger.

Dolly Duck klasker innpåslitne hannender i hodet med håndveska. Andre fiker til dem.

"mye jeg skulle hatt for å suge pikken din, og jeg hadde kvittert med en ørefik"

Vanskelig å forestille meg hva jeg hadde følt, iom. at jeg ikke kan forestille meg å gjøre noe slikt. Men rent objektivt, så ber en mann om en ørefik hvis han gjør noe slikt. Det betyr selvfølgelig ikke at kvinnen ikke burde ha sinnsro nok til å fnyse av ham, ignorere ham, eller be ham dra til helvete. I bunn og grunn er det nok unødvendig å slå i et slikt tilfelle, tror jeg.

"................................."

Skrevet

"mye jeg skulle hatt for å suge pikken din, og jeg hadde kvittert med en ørefik"

Vanskelig å forestille meg hva jeg hadde følt, iom. at jeg ikke kan forestille meg å gjøre noe slikt. Men rent objektivt, så ber en mann om en ørefik hvis han gjør noe slikt. Det betyr selvfølgelig ikke at kvinnen ikke burde ha sinnsro nok til å fnyse av ham, ignorere ham, eller be ham dra til helvete. I bunn og grunn er det nok unødvendig å slå i et slikt tilfelle, tror jeg.

PS. Jeg tar 100 euro. Tilbud denne uka.

Skrevet

PS. Jeg tar 100 euro. Tilbud denne uka.

Hvis du får 150, får jeg to "omganger" da? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...