Gå til innhold

Klinte til typen i natt jeg........fortjent men...

Anbefalte innlegg

Gjest amatørteorien
Skrevet

En amatørteoritiker her i huset mener at mye alkohol får fram det ekte bak masken og de ekte meningene, slik folk egentlig er, og at de som ikke forandrer seg er ekte også i edru tilstand.

Jeg tror mer på at alkoholen fjerner sperrer, og får frem ens eget dårlige selvbilde. Og følelse av å ikke strekke til osv. Og da gjør at man tar fustrasjoene ut på andre, som man egentlig føler seg litt underlegen!

Jeg drikker ikke jeg. ;0)

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

45

• flisa

24

• Prozak

23

• frosken

20

Mest aktive i denne tråden

Gjest amatørteorien
Skrevet

I noen innlegg i tråden her så flirer og smiler du at det du har gjort, mens her ser det ut som om du angrer. Du sender ut mildt sagt blandede signaler på hva du selv føler om det du gjorde.

Enig i at et slag er et nederlag uansett, men jeg dømmer ikke. Har slått sjøl for lenge siden, men angrer. Er ikke stolt av det, og flirer definitivt ikke av det.

Reaksjoner som laguna er inne på, helle ut øl, askebegre i øl etc. er selvsagt mer ålreite måter å si klart ifra at nok er nok, uten å gå til det skritt å slå.

Jeg tror hun egentlig er veldig snill, og har funnet seg i mye. (For mye) Nå tok hun kanskje igjen, og ble litt stolt av seg selv. Og så får hun masse pepper her inne for "vold". Og da ødelegger det følelsen av å ha greid å hevde seg for en gangs skyld. Dermed denne "kappa etter vinden".

Det var ikke helt greit å slå. Men dersom kjæresten min til stadighet hakket på meg vebalt og var skikkelig ekkel, i fylla. Så spørs det om jeg ikke hadde lappet til ham til slutt jeg og. Av og til må motargumentet kjennes på skinnet for at det skal synke inn... ;0)

Kanskje det hele fører til en positiv MUNTLIG diskusjon i neste omgang. Og så skjerper de seg begge?

Og nå bare hoppa jeg inn her igjen og snakker til deg, sånn tatt rett ut av lufta...ja ja.

Skrevet

Jeg tror hun egentlig er veldig snill, og har funnet seg i mye. (For mye) Nå tok hun kanskje igjen, og ble litt stolt av seg selv. Og så får hun masse pepper her inne for "vold". Og da ødelegger det følelsen av å ha greid å hevde seg for en gangs skyld. Dermed denne "kappa etter vinden".

Det var ikke helt greit å slå. Men dersom kjæresten min til stadighet hakket på meg vebalt og var skikkelig ekkel, i fylla. Så spørs det om jeg ikke hadde lappet til ham til slutt jeg og. Av og til må motargumentet kjennes på skinnet for at det skal synke inn... ;0)

Kanskje det hele fører til en positiv MUNTLIG diskusjon i neste omgang. Og så skjerper de seg begge?

Og nå bare hoppa jeg inn her igjen og snakker til deg, sånn tatt rett ut av lufta...ja ja.

Man hører sjelden noen hevde at det er ok at menn slår til kvinner, men omvendt er det tydeligvis ganske greit?

Attpåtil noen teorier om at det er hun som har funnet seg i for mye...

laguna1365380434
Skrevet

Hva han gjorde ja......han var skikklig ufin verbalt....iløped av etpar timer kom han med flere små"dråper" iforhold til hva jeg er, var osv....dvs av ufine ting kjærester ikke sier til hverandre....Jeg overhørte de første gangene, men når han da på slutten presterer å kalle meg et jævla ludder........da kom de fiken som en refleks.....takket pent for meg til vert og vertinne....og dro hjem....

Hehe.....han fikk øl over hele seg han her oxo gitt......mista jo glasset over seg selv i forfjamselsen....*s*

Jeg lurer på om fiken ikke hadde sittet løst hos meg og da..:-I

TNei, fy F***!Tenk å sitte å kalle deg sånt i familieselskap da!

(det var forøvrig sikkert et riktig trivelig ett!?:-o)

Skrevet

Problemet er at han ikke tåler å drikke alkohol.....dette er han fullstendig klar over, og han drikker derfor veldig sjelden......og som oftest ikke sammen med meg.....siden det er jeg sm får unngjelde verbalt når han er full......

Når han er edru er ikke forholdet fult av fiking og banning asa...*s*

Problemet er at HAN ikke tåler å drikke alkohol??

Skrevet

Som sagt, den definitive ytring, ofte ingen vei tilbake.

Noen ser vold som en snarvei til seier, eller med barn: en snarvei til god oppdragelse.

Egentlig en snarvei til nederlag, frustrasjon og hevn.

Helt enig....

Skrevet

Jeg lurer på om fiken ikke hadde sittet løst hos meg og da..:-I

TNei, fy F***!Tenk å sitte å kalle deg sånt i familieselskap da!

(det var forøvrig sikkert et riktig trivelig ett!?:-o)

Som sagt...pleier ikke bruke vold da.....men akkurat i går kom den som en refleks tror jeg....følte meg så enormt dust......ikke at jeg føler meg noe bedre nå men....:-/

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Uff da....ikke si sånn a.....de fleste kranglene her i huset er når han drikker...

Men det alvorlig nok. Da har han ikke noe annet valg enn å slutte å drikke.

Det høres ikke bra at dere begge skal dumme dere ut slik i familiesammenhenger. Det var riktig av deg å gå, det hadde jeg også gjort, men det var synd at du slo først. Da fremstår dere begge like ille.

Skrevet

Du argumenterer som andre som slår; det er den andre det er noe galt med; de fikk som fortjent...

Skrevet

Problemet er at HAN ikke tåler å drikke alkohol??

Tror jeg hadde fiket til han i edru tilstand oxo....hvis han i offentlighet eller hjemme en gang til kaller meg et jævla ludder...

Gjest Slåing er IKKE ok
Skrevet

Hadde jeg oppført meg som han...sammen med min familie, så hadde han sluppet å fike til meg....mamma hadde nok tatt seg av den biten...*s*

Vanlig å slå i din familie? du slår, og moren din slår og..

Håper du klarer å slutte med det. Håper også at du er en tenåring, og at du vokser fra sånt.

Skrevet

Men det alvorlig nok. Da har han ikke noe annet valg enn å slutte å drikke.

Det høres ikke bra at dere begge skal dumme dere ut slik i familiesammenhenger. Det var riktig av deg å gå, det hadde jeg også gjort, men det var synd at du slo først. Da fremstår dere begge like ille.

Vet....og angrer på at jeg ikke bare takket for meg å gikk....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Når jeg tenker litt mer etter, så tror jeg du har helt rett.

Det er ikke bra å bare sitte å ta imot heller.

Kanskje dette får kjæresten til å tenke seg litt bedre om neste gang.

Skrevet

I noen innlegg i tråden her så flirer og smiler du at det du har gjort, mens her ser det ut som om du angrer. Du sender ut mildt sagt blandede signaler på hva du selv føler om det du gjorde.

Enig i at et slag er et nederlag uansett, men jeg dømmer ikke. Har slått sjøl for lenge siden, men angrer. Er ikke stolt av det, og flirer definitivt ikke av det.

Reaksjoner som laguna er inne på, helle ut øl, askebegre i øl etc. er selvsagt mer ålreite måter å si klart ifra at nok er nok, uten å gå til det skritt å slå.

Er ikke stolt av at jeg fiket til han.....men må le litt oxo...dvs...ler litt av hele situasjoen....og fordi jeg er litt frustrert....tror jeg.....Absolutt ikke fordi jeg syns det er gøy at jeg fiket til han..

Skrevet

Sikkert bare en tenåring:-)

Jeg eller han?

laguna1365380434
Skrevet

Man hører sjelden noen hevde at det er ok at menn slår til kvinner, men omvendt er det tydeligvis ganske greit?

Attpåtil noen teorier om at det er hun som har funnet seg i for mye...

Med fare for pepper..Jeg hører stadig at det er like ille at damer slår menn, som om omvendt..Det tror jeg ikke at er tilfelle i de aller, aller fleste tilfeller..(dog finnes det sikkert untak FÅ unntak..)

Jeg har sett en del "ladyslaps"..Sint dame som gir typen en med flathånd etter ufinhet..

Umodent og dumt? Ja, sikkert..

Sidestilbart med sånn bank enkelte gubber gir kjerringa : Ikke i det hele tatt.

Jeg mener denslags er fjas, som i tillegg "stjeler rampelys" fra alvorlige voldsaker..

Litt i slekt med sånne damer som vil ha plass på¨voldtektssenteret når de har blitt plystra etter..Ikke bare er det teit, det er også dønn alvorlig, fordi man lar denslags stjele fokus fra der fokusen burde være..

Mener jeg.

Skrevet

Tror jeg hadde fiket til han i edru tilstand oxo....hvis han i offentlighet eller hjemme en gang til kaller meg et jævla ludder...

Hvilke andre forhold gjør at han fortjener at du slår?

Gjest WillyB
Skrevet

Ja, for det er alltid mannen sin feil. Alltid.

Skrevet

Er ikke stolt av at jeg fiket til han.....men må le litt oxo...dvs...ler litt av hele situasjoen....og fordi jeg er litt frustrert....tror jeg.....Absolutt ikke fordi jeg syns det er gøy at jeg fiket til han..

Det kan jeg forstå. Ser bare litt rart ut på trykk...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg eller han?

Gløm det, kaster meg ikke inn i opphetede diskusjoner:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...