Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange sykedager jeg har rett til når jeg har to små barn og pappa kun er hjemme i helgene. Blir jeg regnet som eneforsørger eller har jeg sykedager splittet på to forsørgere? Dersom jeg blir syk, vil det bli trukket i fra på barnas sykedager.

Skrevet

Du blir ikke regnet som eneforsørger - selvom pappaen er i utenriksfart, i nordsjøen eller på båt og aldri er hjemme på ukedagene blir man ikke regnet som eneforsørger. Man har 10 dager hver (altså har du totalt 10 dager) dersom barna blir syke.

Er det mulig at far kan være hjemme et par ekstra dager dersom en av ungene blir syk i helga så ville jo det være en måte å kunne bruke av hans dager på.

Gjest madammim
Skrevet

Dere har 15 sykedager hver. Ikke 10 som isbe skriver.

Mvh

fei1365380229
Skrevet

Mvh

15 sykedager er for 3 barn.

Skrevet

Mvh

10 er korrekt (jeg har selv 2 barn....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...