Gå til innhold

Jeg vil jaggu lappe til typen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Jeg og! :-I

Fy faen, jeg blir så rasende..

Her har det vært stress&satan med gjester og skit aldri så lenge..

JEG har varte opp, betalt og er dessuten den eneste her som går på jobb.

Nå kom jeg hjem fra jobb, igjen med overfylte bæreposer med snadder i, og særlig litt ekstra til typen, for han elsker heller ikke dette besøket, og har i tillegg vært å operert tåa.

Prøver altså å være grei her..

Hva får jeg? Joda, jeg får mas på røyken min, han har vært uten hele dagen og buhu..(!)

Når jeg da mente at han vel kunne skaffe sin egen jævla røyk og gi svarte faen i å røyke min, hele jævla tiden, mente han på at jeg var en egoistisk fitte, og han tok seg den frihet å nevne at han hadde kjøpt en tipakning til meg i går..!!!!

Det hadde han riktignok, men her eter han, røyker han, drikker han øl, kjører buss..Og you name it, på min regning i flere måneder og tar DEN?!

Når jeg har kjøpt alt mulig på butikken til ham bortsett fra jævla siggiser?

Skal gå inn å TRÅ på den tåa, jeg! Grr!

*blåse ut frustrasjon*

Skrevet

Mannfolk, altså!

La ham lage sin egen middag i en uke, så går du på restaurant med visakortet hans! :)

laguna1365380434
Skrevet

Mannfolk, altså!

La ham lage sin egen middag i en uke, så går du på restaurant med visakortet hans! :)

Jepp..;)

Jeg er MEGET barnslig her nå, jeg har fryst ned kjøtt, og drikker brus tiltenkt ham..

Han kan bare ligge å furte, så lenge han gidder, drittsekken.

Han kan kjøpe sin egen fordømte røyk! Grrr!

Vet det er litt bagatell og, men han er jo noe helt jævlig frekk da?

Gjest WillyB
Skrevet

Fatter ikke hvordan dere får kjøpt røyk noen av dere. De må være slappe med alderskontrollen der dere bor.

Skrevet

Jepp..;)

Jeg er MEGET barnslig her nå, jeg har fryst ned kjøtt, og drikker brus tiltenkt ham..

Han kan bare ligge å furte, så lenge han gidder, drittsekken.

Han kan kjøpe sin egen fordømte røyk! Grrr!

Vet det er litt bagatell og, men han er jo noe helt jævlig frekk da?

Han synes vel han har lov til det da, syk som han er, stakkars! ;)

Alle vet jo at ingen blir så syke som mannfolk. En forkjølelse er jo på linje med en aids-pest-sars-ebola-epidemi. :)

laguna1365380434
Skrevet

Fatter ikke hvordan dere får kjøpt røyk noen av dere. De må være slappe med alderskontrollen der dere bor.

Jasså du..Hva slags grinete gammel halvsulikk er du da?

Hvis du prøvde å være spydig på ett eller annet nivå, er det en glede for meg å oppklare at du bare var godt, gammeldags teit..

Og over og ut til DEG!

laguna1365380434
Skrevet

Han synes vel han har lov til det da, syk som han er, stakkars! ;)

Alle vet jo at ingen blir så syke som mannfolk. En forkjølelse er jo på linje med en aids-pest-sars-ebola-epidemi. :)

Sant nok..;)

Men han kaller ikke meg "egoistisk", "fitte" og "motbydelig" ustraffet.

Eller dvs, jo, jeg gidder bare ikke å sympe så mye med ham lenger.

tigertrollet
Skrevet

Hva med å tilfeldigvis miste en 1,5l brus på tåa? Eller..det var kanskje kjipt. Ta en halvliter du.

Gjest WillyB
Skrevet

Hvis du prøvde å være spydig på ett eller annet nivå, er det en glede for meg å oppklare at du bare var godt, gammeldags teit..

Og over og ut til DEG!

Så du synes ikke at dere begge oppfører dere barnslig? Neivel...

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å tilfeldigvis miste en 1,5l brus på tåa? Eller..det var kanskje kjipt. Ta en halvliter du.

Neida, det første var en utmerket ide..;)

Takker og bukker!

*ond*

Skrevet

Og over og ut til DEG!

Halvsulikk *hihi...hvaerdetforno* Lapp til ham også du;)

Gjest Isbinne
Skrevet

Sant nok..;)

dump ham.

Skrevet

En ting er å surmule ford han ikke har røyk, en annen å kalle deg fitte. Hva i all verden? Er dette normalt fra han? Hadde samboeren min vært så stygg i munnen til meg, så hadde jeg nok gått grovere til verks enn å drikke brusen hans.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jaja, tålmodig og omsorgsfull er du nå i hvert fall:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

En ting er å surmule ford han ikke har røyk, en annen å kalle deg fitte. Hva i all verden? Er dette normalt fra han? Hadde samboeren min vært så stygg i munnen til meg, så hadde jeg nok gått grovere til verks enn å drikke brusen hans.

Kjevla er jo et "legalt" våpen hvis det blir brukt av quinder.

Laguna har sikkert ikke kjevle:)

Skrevet

Sant nok..;)

Altså, jeg prøvde å være sarkastisk... :)

*tegne og forklare*

Gjest blame
Skrevet

Hoho.. Hadde min kjære kalt meg "fitte" hadde det vært over og ut! Han får lov å kalle meg kjerring, grensa går ved kjerringhelvette.. hehe.

Håper det ordner seg :)

Skrevet

*ha ha* Denne var da litt morsom! Jeg er sikker på at laguna også ser humoren i dette når hun får roet seg ned litt! :-)

Skrevet

Enig! Det er særdeles ille å bli kalt for en jævla fitte! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...