Gjest oppogned Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 litt utafor i dag. Kan ikke noen være så snill å si noe som kan gjøre meg litt glad eller få meg til å le? 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Gå inn på nrk.no og registrer deg på nett-tv (gratis). Der ligger det noen episoder av Borettslaget. De får ihvertfall alltid meg til å le:) Ellers får du tenke at etter regn kommer det sol, og at i morgen er det en ny dag med nye muligheter:) 0 Siter
Gjest oppogned Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Gå inn på nrk.no og registrer deg på nett-tv (gratis). Der ligger det noen episoder av Borettslaget. De får ihvertfall alltid meg til å le:) Ellers får du tenke at etter regn kommer det sol, og at i morgen er det en ny dag med nye muligheter:) Tusen takk for det siste avsnittet ditt, det hjalp å lese! 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tusen takk for det siste avsnittet ditt, det hjalp å lese! Hehe det var da bare hyggelig! Et lite tips til er å pröve og lete etter det som er bra. Som regel finnes det alltid noe å väre glad for! Men det er vanskelig å tenke sånn når man er ordentlig nede da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.