Gjest makalös-manick Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 For det første: På seg selv kjenner man andre. Du er tydeligvis totalt blottet for folkeskikk. Eller er av den typen som mener du selv har større rettigheter til alt mulig enn andre. For det andre: Du uttaler deg om et konsept du har innrømmet å ha null snøring på, og likevel syns du det er lov til å le av folk som liker det? Legg dum til manglende folkeskikk - og så ser du deg i speilet. Åååå, så flink du er til å skrive samtidig som du er sint... *imponert* 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Åååå, så flink du er til å skrive samtidig som du er sint... *imponert* Du bare understreker innlegget mitt ser jeg. 0 Siter
Gjest makalös-manick Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Du bare understreker innlegget mitt ser jeg. Ja, ikke sant? Så fint at vi til slutt ble enige, da... ...må jo gi deg kompliment for at du er veldig søt når du er sint... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.