tusseline Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han fløy rundt her i flere år han. Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff. He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst.. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han fløy rundt her i flere år han. Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff. Hehe - jeg traff Bjørn Eidsvåg på by'n en gang, stupfull, han også så ut som om han hadde vært på fylla i ukesvis, ikke bare den ene kvelden... 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Så sant, så sant..:-) Det ble en lang tråd i hvert fall. Jeg nevnte Lillebjørn lenger ned i tråden, han er sliten du. 0 Siter
tusseline Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Er sølvtissen sexy?:-) He-he.. For en betegnelse!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Frode Alnæs (Dance with a stranger) Bertine Zetlitz Anneli Drecker Sondre Lerche 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra Jada..Jeg hadde nok kjent igjen dem og.. Makan til sløv trådstarter, hva? *skammer seg* :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Frode Alnæs (Dance with a stranger) Bertine Zetlitz Anneli Drecker Sondre Lerche Jeg kan bare fortsette å klaske pannen. Jeg lurer på om dette var noe av det mest åndsvake jeg har skrevet på dol, ever..:-o Tenke før man poster! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Frode Alnæs (Dance with a stranger) Bertine Zetlitz Anneli Drecker Sondre Lerche Bertine ja...Hun hadde jeg iallfall kjent igjen.Hun er skummel! :S 0 Siter
maire Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har ikke peiling på noen av de du nevner, annet enn Jokke, og selv han ville jeg vil ikke ha kjent igjen om jeg traff ham på gata mens han fortsatt var i live. Men jeg ville kjent igjen Bertine Zetliz (eller hvordan man skriver navnet hennes) og Kari Bremnes. Sistnevnte satt jeg ved siden av på et venterom for noen år siden, og hun var seg selv veldig lik. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Det ble en lang tråd i hvert fall. Jeg nevnte Lillebjørn lenger ned i tråden, han er sliten du. Han og..:-) Visst ser han noe sliten ut, men jeg skal visst være den siste til å kritisere folk som er slitne i dag.. Har du noen sinne sett maken til åndsvak trådstarter da? :-o 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst.. Ja, det der er skummelt. Later som jeg ikke ser dem jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hehe - jeg traff Bjørn Eidsvåg på by'n en gang, stupfull, han også så ut som om han hadde vært på fylla i ukesvis, ikke bare den ene kvelden... Han ser også litt sliten ut så jeg tviler ikke, 0 Siter
anneem Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst.. Det har man. Nettopp derfor kom jeg til å hilse på Rune Rudberg på kafé for en stund siden:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg kan bare fortsette å klaske pannen. Jeg lurer på om dette var noe av det mest åndsvake jeg har skrevet på dol, ever..:-o Tenke før man poster! Syns det var en moro tråd jeg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han og..:-) Visst ser han noe sliten ut, men jeg skal visst være den siste til å kritisere folk som er slitne i dag.. Har du noen sinne sett maken til åndsvak trådstarter da? :-o Nja, jeg vet nesten ikke hvem noen av de du snakker om er engang jeg ) Er det da jeg skjønner at jeg er blitt gammal eller er det fordi at ungene har flyttet ut. Jokke vet jeg godt hvem er da men han møter vi jo ikke da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 For informative svar til tydeligvis åndsvak trådstarter.. Jepp, vi har visst norske rockekjendiser! Jeg skjønner ikke HVA jeg tenkte med.. Glemme A-ha..Glemme Bertine Zetlitz..Glemme Jannicke..Glemme Morten Abel..! I det hele tatt! Men takk for liste! *gremmer seg* :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Syns det var en moro tråd jeg! Den engasjerte jo, om ikke annet!;-) Hyggelig! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Nja, jeg vet nesten ikke hvem noen av de du snakker om er engang jeg ) Er det da jeg skjønner at jeg er blitt gammal eller er det fordi at ungene har flyttet ut. Jokke vet jeg godt hvem er da men han møter vi jo ikke da. Nei, det hadde jo vært ikke så lite skummelt:-o Og du er ikke gammal, vel..! Dette har vi snakket om før.. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han ser også litt sliten ut så jeg tviler ikke, Neida, han ser ålreit nok ut nå, det er mange år (uff, fryktelig mange) siden den byturen da jeg traff han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.