Gå til innhold

"jeg møtte sissel"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fløy rundt her i flere år han.

Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff.

He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst..

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• flisa

15

• ShitDiddelyDo

14

• Dorthe

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han fløy rundt her i flere år han.

Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff.

Hehe - jeg traff Bjørn Eidsvåg på by'n en gang, stupfull, han også så ut som om han hadde vært på fylla i ukesvis, ikke bare den ene kvelden...

Skrevet

Så sant, så sant..:-)

Det ble en lang tråd i hvert fall. Jeg nevnte Lillebjørn lenger ned i tråden, han er sliten du.

Skrevet

Er sølvtissen sexy?:-)

He-he.. For en betegnelse!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra :P

Skrevet

Frode Alnæs (Dance with a stranger)

Bertine Zetlitz

Anneli Drecker

Sondre Lerche

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra :P

Jada..Jeg hadde nok kjent igjen dem og..

Makan til sløv trådstarter, hva?

*skammer seg*

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Bertine Zetlitz

Anneli Drecker

Sondre Lerche

Jeg kan bare fortsette å klaske pannen.

Jeg lurer på om dette var noe av det mest åndsvake jeg har skrevet på dol, ever..:-o

Tenke før man poster!;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bertine Zetlitz

Anneli Drecker

Sondre Lerche

Bertine ja...Hun hadde jeg iallfall kjent igjen.Hun er skummel! :S

Skrevet

Jeg har ikke peiling på noen av de du nevner, annet enn Jokke, og selv han ville jeg vil ikke ha kjent igjen om jeg traff ham på gata mens han fortsatt var i live.

Men jeg ville kjent igjen Bertine Zetliz (eller hvordan man skriver navnet hennes) og Kari Bremnes. Sistnevnte satt jeg ved siden av på et venterom for noen år siden, og hun var seg selv veldig lik.

laguna1365380434
Skrevet

Det ble en lang tråd i hvert fall. Jeg nevnte Lillebjørn lenger ned i tråden, han er sliten du.

Han og..:-)

Visst ser han noe sliten ut, men jeg skal visst være den siste til å kritisere folk som er slitne i dag..

Har du noen sinne sett maken til åndsvak trådstarter da? :-o

Skrevet

He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst..

Ja, det der er skummelt. Later som jeg ikke ser dem jeg.

Skrevet

Hehe - jeg traff Bjørn Eidsvåg på by'n en gang, stupfull, han også så ut som om han hadde vært på fylla i ukesvis, ikke bare den ene kvelden...

Han ser også litt sliten ut så jeg tviler ikke,

Skrevet

Det har man. Nettopp derfor kom jeg til å hilse på Rune Rudberg på kafé for en stund siden:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kan bare fortsette å klaske pannen.

Jeg lurer på om dette var noe av det mest åndsvake jeg har skrevet på dol, ever..:-o

Tenke før man poster!;)

Syns det var en moro tråd jeg! ;)

Skrevet

Han og..:-)

Visst ser han noe sliten ut, men jeg skal visst være den siste til å kritisere folk som er slitne i dag..

Har du noen sinne sett maken til åndsvak trådstarter da? :-o

Nja, jeg vet nesten ikke hvem noen av de du snakker om er engang jeg :o)

Er det da jeg skjønner at jeg er blitt gammal eller er det fordi at ungene har flyttet ut.

Jokke vet jeg godt hvem er da men han møter vi jo ikke da.

laguna1365380434
Skrevet

For informative svar til tydeligvis åndsvak trådstarter..;)

Jepp, vi har visst norske rockekjendiser!

Jeg skjønner ikke HVA jeg tenkte med..

Glemme A-ha..Glemme Bertine Zetlitz..Glemme Jannicke..Glemme Morten Abel..!

I det hele tatt!

Men takk for liste!

*gremmer seg*

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Syns det var en moro tråd jeg! ;)

Den engasjerte jo, om ikke annet!;-)

Hyggelig!

laguna1365380434
Skrevet

Nja, jeg vet nesten ikke hvem noen av de du snakker om er engang jeg :o)

Er det da jeg skjønner at jeg er blitt gammal eller er det fordi at ungene har flyttet ut.

Jokke vet jeg godt hvem er da men han møter vi jo ikke da.

Nei, det hadde jo vært ikke så lite skummelt:-o

Og du er ikke gammal, vel..! Dette har vi snakket om før..;)

Skrevet

Han ser også litt sliten ut så jeg tviler ikke,

Neida, han ser ålreit nok ut nå, det er mange år (uff, fryktelig mange) siden den byturen da jeg traff han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...