Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Neida, han ser ålreit nok ut nå, det er mange år (uff, fryktelig mange) siden den byturen da jeg traff han. Verre med han skuespilleren som dyttet meg til side på foreldremøte fordi han skulle snakke med mattelæreren først. Noen som tror de er bedre enn andre. Akkurat som dattera mi ikke er like viktig som dattera hans. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Verre med han skuespilleren som dyttet meg til side på foreldremøte fordi han skulle snakke med mattelæreren først. Noen som tror de er bedre enn andre. Akkurat som dattera mi ikke er like viktig som dattera hans. Hvem var det da? Du kan jo sladre litt privat evt... hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvem var det da? Du kan jo sladre litt privat evt... hehe Husker ikke navnet. Han mørke fra Vestlandet, jeg er utrolig dårlig på navn. Han er vel omtrent på min alder dvs han er sikkert mye eldre ;o) 0 Siter
Line Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Husker ikke navnet. Han mørke fra Vestlandet, jeg er utrolig dårlig på navn. Han er vel omtrent på min alder dvs han er sikkert mye eldre ;o) Helge Jordal? 0 Siter
lurulf Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 "Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?" Jørn Hoel ville nok blitt gjenkjent av oss alle tre 0 Siter
lurulf Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst.. Jeg hilste på Minken Fossheim en gang akkurat av den grunn. Hun bare smilte og hilste pent tilbake. Det var først etter at jeg var hjemme igjen at det gikk opp for meg hvem jeg hadde hilst på! 0 Siter
favn Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 'Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer?' Jokke var kjent av Jokkefans. Prepple er ganske annerledes i 'sivil'. Ravi blir neppe gjenkjent av mora mi og datteren min, og sikkert ikke meg på gata, heller. Turbo-Hank er _definitivt_ annerledes i sivil!! Kaizer-medlemmene vet jeg ganske bestemt at verken mora mi, datteren min eller jeg kunne pekt på, selv ikke med kniven på strupen og døden i sikte. Heldigvis får en si, de færreste som synger popmusikk er kjent av alle. Lene Marlin, kanskje? aha før i tiden. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Han fløy rundt her i flere år han. Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff. Han hadde nok det ... 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Alle vil vel kjenne igjen Morten Harket og Lene Marlin (hvis de teller). De du nevner husker jeg ikke hvordan ser ut, så de fikk gå i fred for meg. 0 Siter
Gjest Javeldå Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 "Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer?" Hadde ikke kjent igjen noen av dem ! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hadde ikke kjent igjen noen av de du nevner jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 For informative svar til tydeligvis åndsvak trådstarter.. Jepp, vi har visst norske rockekjendiser! Jeg skjønner ikke HVA jeg tenkte med.. Glemme A-ha..Glemme Bertine Zetlitz..Glemme Jannicke..Glemme Morten Abel..! I det hele tatt! Men takk for liste! *gremmer seg* :-) Rock og rock fru Blom! ;-) Men sier du POP er jeg med! *S* 0 Siter
Gjest liker musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg hadde nok kjent igjen mange, da jeg er interessert i musikk. Morten Abel, Janove Ottesen, Børge Fjordheim (spiller f.eks. i Cloroform), hun som synger i Briskeby, Bertine Zetlitz m.m. 0 Siter
Gjest liker musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nei synes du det.. synes alltid han har litt spesielle klär og briller jeg:) Bare se: http://www.mortenabel.com/pic06.shtml Og der er Børge Fjordheim i bakgrunnen. 0 Siter
Gjest liker musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det hadde jeg blitt også.. Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o Nå kjenner vel alle igjen WigWam? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 ...Jorun Stiansen. :-D Har hørt navnet, men så faktisk ikke på Idol, og ville ikke kjente henne igjen.... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra Av de der hadde jeg bare kjent igjen Lene Marlin. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Av de der hadde jeg bare kjent igjen Lene Marlin. Og for ikke å glemme Rune Rudberg. Alle kjenner vel han? Og noen forsøker bare å glemme! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.