Gå til innhold

"jeg møtte sissel"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, han ser ålreit nok ut nå, det er mange år (uff, fryktelig mange) siden den byturen da jeg traff han.

Verre med han skuespilleren som dyttet meg til side på foreldremøte fordi han skulle snakke med mattelæreren først. Noen som tror de er bedre enn andre. Akkurat som dattera mi ikke er like viktig som dattera hans.

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• flisa

15

• ShitDiddelyDo

14

• Dorthe

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Verre med han skuespilleren som dyttet meg til side på foreldremøte fordi han skulle snakke med mattelæreren først. Noen som tror de er bedre enn andre. Akkurat som dattera mi ikke er like viktig som dattera hans.

Hvem var det da? Du kan jo sladre litt privat evt... hehe

Skrevet

Hvem var det da? Du kan jo sladre litt privat evt... hehe

Husker ikke navnet. Han mørke fra Vestlandet, jeg er utrolig dårlig på navn. Han er vel omtrent på min alder dvs han er sikkert mye eldre ;o)

Skrevet

Husker ikke navnet. Han mørke fra Vestlandet, jeg er utrolig dårlig på navn. Han er vel omtrent på min alder dvs han er sikkert mye eldre ;o)

Helge Jordal?

Skrevet

"Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?"

Jørn Hoel ville nok blitt gjenkjent av oss alle tre :)

Skrevet

He-he, ikke fullt så bra ;-) Har da sett noen kjendiser etterhvert, jeg og. Det som er så rart, er at når man ser noen i virkeligheten som man kanskje har sett på tv, så synes man det er noe kjent.. Ikke kjendis-kjent, men man tror nesten det er noen man kjenner, fordi ansiktet er kjent. Så husker man jo at - oisann - det er ikke en jeg kjenner, men en kjendis. Da kan det være for sent! Man har allerede hilst..

Jeg hilste på Minken Fossheim en gang akkurat av den grunn.

Hun bare smilte og hilste pent tilbake. Det var først etter at jeg var hjemme igjen at det gikk opp for meg hvem jeg hadde hilst på!

Skrevet

'Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer?'

Jokke var kjent av Jokkefans. Prepple er ganske annerledes i 'sivil'. Ravi blir neppe gjenkjent av mora mi og datteren min, og sikkert ikke meg på gata, heller. Turbo-Hank er _definitivt_ annerledes i sivil!! Kaizer-medlemmene vet jeg ganske bestemt at verken mora mi, datteren min eller jeg kunne pekt på, selv ikke med kniven på strupen og døden i sikte.

Heldigvis får en si, de færreste som synger popmusikk er kjent av alle. Lene Marlin, kanskje? aha før i tiden.

Skrevet

Han fløy rundt her i flere år han.

Men her er mye kjendiser, jeg så Lillebjørn Nilsen i fjor 17.mai og han så ut som han hadde vært på fylla i 14 dager. Uff.

Han hadde nok det ...

Skrevet

Alle vil vel kjenne igjen Morten Harket og Lene Marlin (hvis de teller).

De du nevner husker jeg ikke hvordan ser ut, så de fikk gå i fred for meg.

Gjest Javeldå
Skrevet

"Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer?"

Hadde ikke kjent igjen noen av dem !

Skrevet

Hadde ikke kjent igjen noen av de du nevner jeg...

Skrevet

For informative svar til tydeligvis åndsvak trådstarter..;)

Jepp, vi har visst norske rockekjendiser!

Jeg skjønner ikke HVA jeg tenkte med..

Glemme A-ha..Glemme Bertine Zetlitz..Glemme Jannicke..Glemme Morten Abel..!

I det hele tatt!

Men takk for liste!

*gremmer seg*

:-)

Rock og rock fru Blom! ;-)

Men sier du POP er jeg med! *S*

Gjest liker musikk
Skrevet

Jeg hadde nok kjent igjen mange, da jeg er interessert i musikk. Morten Abel, Janove Ottesen, Børge Fjordheim (spiller f.eks. i Cloroform), hun som synger i Briskeby, Bertine Zetlitz m.m.

Gjest liker musikk
Skrevet

Det hadde jeg blitt også..;)

Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o

Nå kjenner vel alle igjen WigWam?

skorpionfisken
Skrevet

...Jorun Stiansen.

:-D

Har hørt navnet, men så faktisk ikke på Idol, og ville ikke kjente henne igjen....

skorpionfisken
Skrevet

Jeg hadde nok kjent igjen Lene Marlin og Marion Ravn. Og Idol-Sandra :P

Av de der hadde jeg bare kjent igjen Lene Marlin.

Gjest printa
Skrevet

Av de der hadde jeg bare kjent igjen Lene Marlin.

Og for ikke å glemme Rune Rudberg. Alle kjenner vel han? Og noen forsøker bare å glemme! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...