Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd sånne varmeruller, men har ei venninne som har slike. Det fungerer veldig bra, men jeg gidder rett og slett ikke å styre så fælt med det.. Derfor jeg tenkte permanent var letteste (og dyreste) utvei ;)

Det kommer sikkert til å gå kjempefint imorgen da! Å gå til frisøren er kjempespennende hvis du har tenkt å gjøre noe "drastisk". De dyreste frisørene har jo veldig bra peil på hva som kler deg også så det går sikkert kjempebra! Har jo sett på Oprah og sånne makeover programmer og de frisørene, make up artistene og styling folka der er jo helt sinnsyke! Det hadde vært en drøm å få vært med på noe sånt, og ikke bare melde seg på Hjemmets "bli ny dag" ;)

Det har gått veldig bra med klippen ja :-) Jeg er bare et eneste stort smil nå :-) Fy flaten å dyktig den fyren er, og så pirkete, men det er jo bare bra.

Han klippet vel av rundt 10-15cm av lengden, men jeg har fremdeles langt hår, og det rekker nå omtrent til under skulderen. Han klippet det opp nederst og sånn på snei pannelugg (ikke kort, men sånn moderne)

Jeg spurte han om han syntes det ville passe med noen mørke striper. "NEI, du skal ikke ha noen striper, håret ditt er finest slik det er" sa han :-)

Mannen min sa i går når jeg nevnte dette med striper "ja la det helst være fargen din slik den er, og ta iallefall IKKE noe slags form av rødefarge greier i håret ditt :-)

Langt og lyst skal det være, og mamma sa det også når jeg var oppom dem en tur. Jeg viste henne bilder med andre farger. Nei jenta mi, det der er ikke deg. Du kler best det lyse håret ditt, og jeg er enig :-)

Skrevet

Det har gått veldig bra med klippen ja :-) Jeg er bare et eneste stort smil nå :-) Fy flaten å dyktig den fyren er, og så pirkete, men det er jo bare bra.

Han klippet vel av rundt 10-15cm av lengden, men jeg har fremdeles langt hår, og det rekker nå omtrent til under skulderen. Han klippet det opp nederst og sånn på snei pannelugg (ikke kort, men sånn moderne)

Jeg spurte han om han syntes det ville passe med noen mørke striper. "NEI, du skal ikke ha noen striper, håret ditt er finest slik det er" sa han :-)

Mannen min sa i går når jeg nevnte dette med striper "ja la det helst være fargen din slik den er, og ta iallefall IKKE noe slags form av rødefarge greier i håret ditt :-)

Langt og lyst skal det være, og mamma sa det også når jeg var oppom dem en tur. Jeg viste henne bilder med andre farger. Nei jenta mi, det der er ikke deg. Du kler best det lyse håret ditt, og jeg er enig :-)

ÅÅ du hørtes kjempefin ut!! :) Sånn på sneipannelugg er kjempestilig også veldig greit når man ikke vil ha det lenger.. Supert at du ble fornøyd da! Men jeg må spørre.. Hvor gjorde du dette og hvor mye betalte du??

Skrevet

ÅÅ du hørtes kjempefin ut!! :) Sånn på sneipannelugg er kjempestilig også veldig greit når man ikke vil ha det lenger.. Supert at du ble fornøyd da! Men jeg må spørre.. Hvor gjorde du dette og hvor mye betalte du??

Jeg har ikke lyst til å fortelle hvor, for da vet jo alle hvor jeg kommer fra. Beklager.

Men det kostet 460 kr for klippen, og det syntes jeg slettes ikke var dyrt :-)

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å fortelle hvor, for da vet jo alle hvor jeg kommer fra. Beklager.

Men det kostet 460 kr for klippen, og det syntes jeg slettes ikke var dyrt :-)

Det var ganske billig ja.. Tenkte på hvis det var en kjede feks Adam og Eva eller Nikita men d tror jeg er ganske dyre så da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...