Dory Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 ja, er altså kjempe avhengigi av pepsi max. Har fra i dag av bestemt meg for å ikke drikke det mere enn i helgene. *Skjerpings* Andre som er avhengige av det? Jeg har alltid drukket moderate mengder med brus. Men etter jeg begynte med pepsimax har det tatt helt av... Noen godetips til å bli kvitt dette suget? Råd taes imot med takk... Vennlig hilsen, 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Er avhengig jeg og.. drikker sinnsykt mye av det. Men jeg har egentlig ingen planer om å slutte, men lykke til! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Åssen orker du? Det er jo ikke noe godt engang? Min sambis drikker mengder av det skvipet der, selv blir jeg småkvalm av det. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg må også ha det med jevne mellomrom. Har ikke tenkt å slutte, noen laster må man ha....:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er heldigvis ikke avhengig av noe slags brus, men jeg har ei venninne som var skikkelig avhengig av cola light. For et par måneder siden skar hun hardt gjennom og byttet det ut med sitronvann. Det var et par beintøffe første uker, men nå går det bra - og hun koser seg med littegrann i helga. 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 avhengig av det jeg ogå... drikker kanskje en liter av det sånn på kvelden... men om dagen går det i vann... Bedre å drikke det enn cola da:=) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Avhengig jeg og. Men klarer (som oftest) å begrense meg til helgene. =) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er og avhengig av det, men om sommeren blir det ofte BonAqua eller Farris i stedet, det smaker nemlig bedre om sommeren:) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Har egentlig ikke noen gode råd, holder på å bli avhengig selv, men jeg ser på det som et steg opp fra cola iallfall.. *sukk* 0 Siter
labella1365380862 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Har egentlig ikke noen gode råd, holder på å bli avhengig selv, men jeg ser på det som et steg opp fra cola iallfall.. *sukk* Klarer ikke smaken av pepsi max jeg, men er derimot avhengig av cola light(helst med sitron).. og det er vel ikke stort bedre! I perioder klarer jeg å bytte det ut med vann, men etter en stund får jeg ordentligsug etter cola med sukker, og da er det tross alt bedre med cola light! gode råd? nei, men litt skjebnetrøst kanskje.. 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Er avhengig jeg og.. drikker sinnsykt mye av det. Men jeg har egentlig ingen planer om å slutte, men lykke til! Som meg - hvorfor slutte med noe som ikke er fetende eller skadelig på noen andre måter - det måtte jo være teit! Tenk på alt skadelig man kan være avhengig av! 0 Siter
tiliti Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Som meg - hvorfor slutte med noe som ikke er fetende eller skadelig på noen andre måter - det måtte jo være teit! Tenk på alt skadelig man kan være avhengig av! Men tenk på tennene da! 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Men tenk på tennene da! Hvilke tenner? - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 huffa. hihi Var hos tannlegen i dag - - - ordna med avstøping til krone - - høy kronekurs hos den fyren der. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Som meg - hvorfor slutte med noe som ikke er fetende eller skadelig på noen andre måter - det måtte jo være teit! Tenk på alt skadelig man kan være avhengig av! "Som meg - hvorfor slutte med noe som ikke er fetende eller skadelig på noen andre måter - det måtte jo være teit! Tenk på alt skadelig man kan være avhengig av!" Nettopp!! Derfor har jeg ingen planer om å slutte:) og når det gjelder tennene er de i beste hold på tross av at jeg har drukket pepsi max i alle år. Så jeg satser på at de ikke tar sånn skade av det. 0 Siter
Dory Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Som meg - hvorfor slutte med noe som ikke er fetende eller skadelig på noen andre måter - det måtte jo være teit! Tenk på alt skadelig man kan være avhengig av! Ja det er sant! jeg fikk det bare plutselig for meg at det var farlig med alle stoffene i Pepsi Max. men jeg får mye rart for meg jeg da, hehe;) Klem, 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ja det er sant! jeg fikk det bare plutselig for meg at det var farlig med alle stoffene i Pepsi Max. men jeg får mye rart for meg jeg da, hehe;) Klem, Pepsi max er ikke farlig, det henger igjen fra 30 år tilbake, en myte. De stoffene brukes ikke lenger. Mange er hysteriske for syntetiske stoffer. Ei venninne drikker litervis av sukkerdrikker, røyker som et lokomotiv, har tannlegeskrekk og masse høl i tenna, men tør ikke drikke lettbrus At vann er -litt- sunnere er nok mulig. 0 Siter
Dory Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Pepsi max er ikke farlig, det henger igjen fra 30 år tilbake, en myte. De stoffene brukes ikke lenger. Mange er hysteriske for syntetiske stoffer. Ei venninne drikker litervis av sukkerdrikker, røyker som et lokomotiv, har tannlegeskrekk og masse høl i tenna, men tør ikke drikke lettbrus At vann er -litt- sunnere er nok mulig. Ok.. Hmm, kanskje det ikke er så farlig med denne avvenningen min allikevel da... Trodde syren osv i brusen var farlig for tennene jeg sjø... Klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.