Maiklive Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Helt utrolig, vannvittig:)) Noen som så kveldens program? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nei, hva var så utrolig? Akkurat det så jeg av og til når det gikk for en stund tilbake. Er det en ny omgang nå - eller reprise. Eller norsk versjon kanskje. Næ, det er det vel ikke - eller? Finnes det et bilde på nettet NÅ, av det utrolige. Før og etter greier? 0 Siter
Line Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg så det. Så nydelig hun brannskadde dama ble! Helt utrolig at det går an... 0 Siter
flisa Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nei, hva var så utrolig? Akkurat det så jeg av og til når det gikk for en stund tilbake. Er det en ny omgang nå - eller reprise. Eller norsk versjon kanskje. Næ, det er det vel ikke - eller? Finnes det et bilde på nettet NÅ, av det utrolige. Før og etter greier? ser du på sånt møkk du da? frekka - - hehe 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 ser du på sånt møkk du da? frekka - - hehe Hehe :-) Det hender jeg ser møkkatv jeg også ja. Har ikke helt sansen for sånne plastikkdukker, men det er jo morsomt å se hvordan de blir. Tja, nei skal man legge seg da tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.