Gjest Søkk vekk Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Noen som vet hvor det har blitt av dem? 0 Siter
Gjest mener jeg å huske Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Malun takka vel for seg for en tid siden, etter å ha blitt alvorlig plaga av en eller annen tror jeg. Sør er vel der sør han da. På jobb tror jeg noen sa. 0 Siter
Gjest Søkk vekk Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Malun takka vel for seg for en tid siden, etter å ha blitt alvorlig plaga av en eller annen tror jeg. Sør er vel der sør han da. På jobb tror jeg noen sa. Huff, har ikke fått med meg det jeg. Det er ille at man skal bli plaga fra å være her. 0 Siter
Gyda Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Og Totlå har også forsvunnet. Sør har meldt at han er opptatt en periode framover (om jeg ikke husker feil), Malun har takka for seg, og Tottlå har problemer med PC-en. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Sør har meldt at han er opptatt en periode framover (om jeg ikke husker feil), Malun har takka for seg, og Tottlå har problemer med PC-en. Tottlå sin pc har dævva 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Sør er opptatt i RL. Malun sluttet på dol etter trakassering av en skrulling på adopsjon. Tottlå venter på at pc'en skal fikses, hun er for tiden uten nettforbindelse. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Sør er opptatt i RL. Malun sluttet på dol etter trakassering av en skrulling på adopsjon. Tottlå venter på at pc'en skal fikses, hun er for tiden uten nettforbindelse. Men har du merket at en viss person har vært totalt fraværende siden webbis sitt "sletteraid" for noen dager siden? *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Sør er opptatt i RL. Malun sluttet på dol etter trakassering av en skrulling på adopsjon. Tottlå venter på at pc'en skal fikses, hun er for tiden uten nettforbindelse. "Tottlå venter på at pc'en skal fikses, hun er for tiden uten nettforbindelse." Hun må faktisk kjøpe seg ny pc, det går ikke å fikse den gamle. Derfor hun har vært så lenge vekke 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Men har du merket at en viss person har vært totalt fraværende siden webbis sitt "sletteraid" for noen dager siden? *S* Jepp - det er ikke vanskelig å legge merke til det :-p Ingen flere innlegg fra xxxx xxxxxxx 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 "Tottlå venter på at pc'en skal fikses, hun er for tiden uten nettforbindelse." Hun må faktisk kjøpe seg ny pc, det går ikke å fikse den gamle. Derfor hun har vært så lenge vekke Må hun kjøpe ny? Trodde hun bare ventet på å få den fikset, jeg. Hva i alle dager forårsaket så fullstendig kræsj i maskinen? Stakkar...kan bare tenke meg hvilke abstinenser hun etterhvert har utviklet 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Må hun kjøpe ny? Trodde hun bare ventet på å få den fikset, jeg. Hva i alle dager forårsaket så fullstendig kræsj i maskinen? Stakkar...kan bare tenke meg hvilke abstinenser hun etterhvert har utviklet Den var for gammel til å fikses sa hun. Vet ikke noe mer enn det egentlig =) Hehe..hun kommer vel til å okkupere en pc her på lørdagen stakkar 0 Siter
Gjest umbrella Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jepp - det er ikke vanskelig å legge merke til det :-p Ingen flere innlegg fra xxxx xxxxxxx Teller x'er - Mary Poppins? 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den var for gammel til å fikses sa hun. Vet ikke noe mer enn det egentlig =) Hehe..hun kommer vel til å okkupere en pc her på lørdagen stakkar hehehe, du skal ikke se bort ifra det, nei. Hun bruker vel alle muligheter hun får nå. Så mens vi vorspieler okkuperer tottlå pc'en din - og doler alt hun kan mens hun har sjansen :-p 0 Siter
amber sun Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Teller x'er - Mary Poppins? Nope, ikke mary poppins. Hun er jo alle tiders, hun. 0 Siter
serendipity Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Teller x'er - Mary Poppins? Mary Poppins?? Hun er da snill som et lam!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Teller x'er - Mary Poppins? Eh jeg er jo her jeg da? Dessuten blir ikke mine innlegg slettet! 0 Siter
Gjest umbrella Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nope, ikke mary poppins. Hun er jo alle tiders, hun. ja jeg fikk det ikke til å stemme. ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Mary Poppins?? Hun er da snill som et lam!! ååå så søt du er.. :0) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 ja jeg fikk det ikke til å stemme. ) *S* Ja, nei heldigvis er Poppins her fortsatt! ;-) Prøv heller: Mxxx xxxxxxY 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.