Gå til innhold

Sør og Malun...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*fnis*

Eller Babette Rævsprækksvingen (fikk jeg det riktig?)? *S*

Husker du den ydmyke lille bøyen de hilste hverandre med på den nydelige filmen vi begge så for et par- tre uker siden?

Den med Emma Thompson. Slik hilser jeg deg nå.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• amber sun

9

• Babette

6

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Husker du den ydmyke lille bøyen de hilste hverandre med på den nydelige filmen vi begge så for et par- tre uker siden?

Den med Emma Thompson. Slik hilser jeg deg nå.

Og jeg hilser ærbødigst tilbake, men tenker at det er _litt_ kulere å hilse så fint på noen hvis man heter Miss Dashwood enn når man heter frøken Kalvtrøhølet! ;-)

Skrevet

Men har du merket at en viss person har vært totalt fraværende siden webbis sitt "sletteraid" for noen dager siden? *S*

"Men har du merket at en viss person har vært totalt fraværende siden webbis sitt "sletteraid" for noen dager siden? *S* "

En viss person ? Veldig fint at spøkelser ikke får herje helt fritt med oss på DOL :)

Hvor lenge er det siden det sletteraidet var da ?

La merke til noen innlegg på Åpent ikke er å finne igjen....

Skrevet

"Men har du merket at en viss person har vært totalt fraværende siden webbis sitt "sletteraid" for noen dager siden? *S* "

En viss person ? Veldig fint at spøkelser ikke får herje helt fritt med oss på DOL :)

Hvor lenge er det siden det sletteraidet var da ?

La merke til noen innlegg på Åpent ikke er å finne igjen....

Tja, når var det da - en ukes tid siden? Husker ikke helt.

Webbis begynte først med å slette noen ekle innlegg, for deretter å ta ALT fra samme avsender, uansett innhold.

Gjest midia
Skrevet

Ja, og det har hun jo alltid gjort! :-)

Men jeg trodde hun kanskje ville endre det "faste" nicket sitt nå som koblingen var blitt så klar. *he he*

Hei!

må bare informere om at Lurveline har forsvunnet her ifra,dette pga noe datatrøbbel.

Rekner med hun kommer tilbake en gang i framtiden.(i tilfelle hun er mistenkt) ikke at jeg tror hun er det.

Skal hilse dere alle fra henne.

Skrevet

Og jeg hilser ærbødigst tilbake, men tenker at det er _litt_ kulere å hilse så fint på noen hvis man heter Miss Dashwood enn når man heter frøken Kalvtrøhølet! ;-)

Det går like rundt. Kjæresten og jeg hilste hverandre slik i lang tid etter filmen.

Vi har lært noe annet også på TV. Tror det var i en episode av FF, der Marlen Matlin dukket opp. (Er hun den eneste døve skuepsilleren i USA, tro? Hun må da være lei av å spille "den døve" bestandig).

Hun viste Lynette hvordan man sier "Jeg elsker deg" på tegnspråk. Det var så fint.

Og tro det eller ei: Min ellers komplett uromantiske kjæreste adopterte dette straks, og nå utveksler vi lydløse kjærlighetserklæringer overalt og ganske ofte.

Skrevet

Hei!

må bare informere om at Lurveline har forsvunnet her ifra,dette pga noe datatrøbbel.

Rekner med hun kommer tilbake en gang i framtiden.(i tilfelle hun er mistenkt) ikke at jeg tror hun er det.

Hils henne spesielt fra styret i Hespetreklubben og si at hun er savnet, og at hun må se til å hespe seg tilbake, litt fortere enn svint.

Skrevet

Hei!

Hun er overhodet IKKE mistenkt! :-)

Hilse tilbake! *S*

Skrevet

Hilse tilbake! *S*

Mistenkt for hva?

Skrevet

Mistenkt for hva?

For å være den visse personen som ble slettet! :-)

Gjest avslørt på skrivemåten
Skrevet

Bytta nick... *hehe*

Skrevet

Litt skuffende å se at det var med samme gamle navn, da, hadde gledet meg til å være frøken detektiv! *he he*

Hun har ingen grunn til å skamme seg over det navnet, i alle fall. Jeg synes hun skriver mange gode og tankevekkende innleg og er en hyggelig jente.

Hvis masteren skulle slette henne utrettmessig igjen, skal jeg snakke hardt til ham. Da blir han nok skræmt, ja.

Gjest midia
Skrevet

Hilse tilbake! *S*

Bra!

Du skjønner at en viss maiken skulle ha det til at lurveline var maiken en gang.

Skrevet

Bra!

Du skjønner at en viss maiken skulle ha det til at lurveline var maiken en gang.

Åja, *demrer litt*

Men nå i dag har hun herjet litt du, særlig med dette med barn og sex! ;-)

Skrevet

Lite trolig siden det er beskyttet.

Og meg er det ikke, har bare vært her i såpass mange år at jeg begynner å kjenne lusa på gangen ;-)

Eller, lusa på gangen (gangen - som i korridoren), som venninna mi uttaler det *s*

"Eller, lusa på gangen (gangen - som i korridoren), som venninna mi uttaler det *s* "

Eh...ikke bare venninna di som trodde det uttaltes sånn :-p

Skrevet

"Eller, lusa på gangen (gangen - som i korridoren), som venninna mi uttaler det *s* "

Eh...ikke bare venninna di som trodde det uttaltes sånn :-p

Hi-hi! :-)

Skrevet

Hi-hi! :-)

*litt flau nå*

Men - så har jeg lært noe nytt idag også ;)

Gjest midia
Skrevet

Åja, *demrer litt*

Men nå i dag har hun herjet litt du, særlig med dette med barn og sex! ;-)

Au! da skulle jeg ikke ha skrevet dette i dag.

Jaja gjort er gjort.

Har ikke fulgt med her så mye i dag sjø.

Skrevet

Au! da skulle jeg ikke ha skrevet dette i dag.

Jaja gjort er gjort.

Har ikke fulgt med her så mye i dag sjø.

Mente ikke Lurveline. altså, men "hun andre" (som herjet altså)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...