Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 *litt flau nå* Men - så har jeg lært noe nytt idag også *s* Men det ser ut til at vedkommende lus ikke lar seg sende ut på gangen.. Oi, for en bra humor ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 *s* Men det ser ut til at vedkommende lus ikke lar seg sende ut på gangen.. Oi, for en bra humor ;-) *hi hi* Men nå har jo Frk Ræsprækksvingen påkalt hennes alter ego, så får vi se om det hjelper! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 *hi hi* Men nå har jo Frk Ræsprækksvingen påkalt hennes alter ego, så får vi se om det hjelper! :-) Hm, høres veldig spennende ut, hvor? :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Mente ikke Lurveline. altså, men "hun andre" (som herjet altså) skjønner. 0 Siter
Gjest gliz Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tja, når var det da - en ukes tid siden? Husker ikke helt. Webbis begynte først med å slette noen ekle innlegg, for deretter å ta ALT fra samme avsender, uansett innhold. Tenkte at den "visse personen" ikke kunne være sør fordi han har jeg ikke sett her på veldig lang tid. Sjekket på søkesiden. Den andre jeg tenkte på, har ingen innlegg etter 1/5 i år og mange innlegg før det. Altså et pussig fravær. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Sør er i fengsel. Malun ser på Sopranos. Igjen og igjen. En fornuftig kvinne! 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hm, høres veldig spennende ut, hvor? :-) Oi, rakk ikke å svare i går, men det var kanskje i tråden om 45 kvm på foreldre&barn?? Skal videre dit nå og se om det har skjedd noe! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.