Gå til innhold

Body pump

Anbefalte innlegg

Gjest lyst å prøve
Skrevet

Altså treningsformen. Hva går det ut på? Er det gøy? Må man være veldig sprek for å hive seg med?

Gjest Simiana
Skrevet

Det er kjempegøy! Dette står det om Body pump på mitt treningsenters hjemmeside:

"Styrketrening i gruppe med vekter. Kombinasjon av tradisjonelle

styrketreningsøvelser med musikk.

Motiverende treningsform.

Vektbelastning tilpasser du selv med løse vekter. Passer for alle."

Der hvor jeg går er det folk (20/80 menn/damer) i alder fra tenåring til bortimot 60 - tjukke og tynne, kjempespreke/-sterke og helt ordinære.

Kan anbefales.

Gjest lyst å prøve
Skrevet

Det er kjempegøy! Dette står det om Body pump på mitt treningsenters hjemmeside:

"Styrketrening i gruppe med vekter. Kombinasjon av tradisjonelle

styrketreningsøvelser med musikk.

Motiverende treningsform.

Vektbelastning tilpasser du selv med løse vekter. Passer for alle."

Der hvor jeg går er det folk (20/80 menn/damer) i alder fra tenåring til bortimot 60 - tjukke og tynne, kjempespreke/-sterke og helt ordinære.

Kan anbefales.

Ok, takk! Da tror jeg at jeg tester ut jeg! :0)

Skrevet

Kjempegøy!! Man legger vekter på sin egen vektstang, så det er lurt å begynne med lite vekter, for det er MANGE repetisjoner, så det kan bli tungt etter hvert selv om det er kjennes lett ut før du begynner.

Jeg er ultrasvak, og begynte med minste vekter på arm/overkropp-øvelser og nest minst på benøvelser. Men det er forskjellige tyngder fra sted til sted da, har trent litt i nabobyen og, og der hadde de andre vekter...

Supergøy, god treningsform, stort sett lett å henge med, men ikke overvurder deg selv i begynnelsen. Men det gjør ingenting å stoppe underveis i øvelsen og fjerne litt vekt heller da.

Mest jenter der jeg trena, men to-tre faste gutter også.

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Kan sikkert være greit for motivasjonen hvis man sliter med den, men for effektiv styrketrening bør man heller trene ordentlig med frie vekter i studio.

Gjest engel 49+
Skrevet

hei, jeg er ikke enig med "Herbert Fjert og Tollef Tosk ", jeg synes det er en veldig effektiv treningsform.

Men jeg er heller ikke enig i at det er gøy. Det er drit kjedelig etter 4 ganger. For det er helt likt hver gang, og ganske likt gjennom hele timen også.

Hver sin smak!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...