Gå til innhold

Kan noen slå meg i hodet med noe hardt?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jeg er i ferd med å bli bansjuk.

Jeg vet at jeg ikke kan få barn nå. Helt sant, fornuftig sett så er det en katastrofe.

Jeg er utgammel (38 og et halvt år).

Jeg har spontanabortert tre ganger tidligere.

Sambo er snart 50, han er bestefar!

Jeg synes det er deilig med barnefri flere dager på rad når barna våre (7 og 8 og 16) er hos de andre forelderne.

Likevel går jeg med skumle tanker om å plukke ut spiralen.

Hjelp noen, hvordan skal jeg bli kvitt denne idiotien min...

Gjest treiga
Skrevet

Bestefar....og ingen av barna er over 16 år???

Er det noe jeg har misforstått?

Gjest regner jeg nå md.
Skrevet

Kan ha barn med andre enn henne da vel

Skrevet

Hmmm. Du er ikke utgammel,- heller ikke mannen din. Men tenk på kolikk, alle bekymringer som følger med, våkenetter...og så tenk på at dere antageligvis kan hygge dere med barnebarn om ikke så altfor lenge..?

Jeg har ennå ikke blitt angrepet,- men man kan vel ikke føle seg for sikker... Er kjempefornøyd med at mine 2 er blitt store unger!

Skrevet

Ha! Hvis du fjerner de to eldste barna, er familien deres (altså alderen på den yngste, deg og samboeren) nøyaktig lik den jeg hadde da jeg ble gravid med vår nr. 2. Og han har på ingen måte vært noen katastrofe.

Men altså, datteren vår hadde ikke søsken fra før, vi hadde forsøkt å lage en til i mange år, og jeg fikk meg ikke til å gi opp "bare" fordi vi ble gamle.

Men jeg kan gjenta det jeg pleide å svare fremmede tenåringsjenter som falt i staver over minsten da han var baby, og kom med ytringer av typen "Åååh, så søt, jeg blir heeelt syyyk jeg, altså":

"Ja, han er veldig søt - og idag våknet han kvart over seks", repliserte jeg i slike situasjoner.

Forbløffende hvordan de rykket til og løp til apoteket da...

skorpionfisken
Skrevet

hehe. Mine to er 8 og 16. Hans yngste er 7.

Men hans yngste er attpåklatt. Han starta tidlig og har tre voksne (som selvfølgelig ikke bor hos oss) på 29, 28 og 25 år....De har gjort ham til bestefar...

Som du ser, her er unger nok, og skulle det bli en til (Neida, neida) så blir den tante/onkel til en som i dag er 12 år...

Skrevet

*kladoink*

Nå? Hjalp det? ;-)

Dessuten vil jeg på det sterkeste protestere VILT på at en på 38,5 er utgammel!! ;-)

mil1365380270
Skrevet

*klunk* ;-)

Synes ikke du er gammel, men er det ikke deilig å være voksen og ego, da? Alderen på barna deres tilsier at dere har hatt unger "hele" livet, og får dere en til, blir mannen din 65 før dere kan vurdere å la 15-åringen være alene hjemme.

skorpionfisken
Skrevet

*klunk* ;-)

Synes ikke du er gammel, men er det ikke deilig å være voksen og ego, da? Alderen på barna deres tilsier at dere har hatt unger "hele" livet, og får dere en til, blir mannen din 65 før dere kan vurdere å la 15-åringen være alene hjemme.

AUUU!

TAKK, det hjalp, tror jeg.

Det var nok den påminnelsen jeg trengte. Det er deilig å være voksen og litt barnslig og ha selvstendige unger. Sant nok.

Jeg tror kanskje jeg skal la spiralen ligge der en stund til ja...

*gnir seg litt på kula i hodet*

Mrs. Wallace
Skrevet

Pust dypt inn - og ut. Gjenta til babysjuken går over. For det gjør den!

Fokuser på trivelige ting som ekstrem svangerskapskvalme, bekkenløsning, tvillinger med kolikk, rennende bæsjebleier, trassalder, pottetrening, våkenetter, spysjuke og å måtte låse seg inne på do for å få et øyeblikk alene... ;o)

Men jeg må uansett irettesette deg for det med at 38 er utgammelt. Derfor får du et ekstra lite slag i hodet for den vrangforestillingen. ;o)

Skrevet

Hva mener samboeren din - bestefar om tanken på et barn til?

OG ikke minst, føler du deg sprek nok selv. Gjør du det, så er det vel ikke for sent. Hadde det vært det første barnet ditt, slik at du ikke visste hva du gikk til, ville jeg vel stusset litt. Men du vet jo tross alt hva det vil si å få/ha barn.

Var det planlagt av dere at du skulle bli gravid de tre gangene du spontanaborterte?

skorpionfisken
Skrevet

OG ikke minst, føler du deg sprek nok selv. Gjør du det, så er det vel ikke for sent. Hadde det vært det første barnet ditt, slik at du ikke visste hva du gikk til, ville jeg vel stusset litt. Men du vet jo tross alt hva det vil si å få/ha barn.

Var det planlagt av dere at du skulle bli gravid de tre gangene du spontanaborterte?

Ja alle mine svangerskap/barn er planlagt godt. Men spontanabortene er mange år siden (10-11 år), med ham jeg var gift med da.

Nei jeg innser vel snart hvor idiotisk tanken er...

Skrevet

*dunker tastaturet i hodet på skorpionfisken*

Hjalp det?? ;o)

Syns ikke du er gammel, forresten!

Ser for meg nevøen triller tur med sin lille tante i vogna :o)

skorpionfisken
Skrevet

Sambo smiler lurt med tanken, men er enig med meg at jeg har tørna helt nå.

Han elsker barn, men vi er enige om at vi har det bra som vi har det, med de barna vi har.

Det er bare det at det er litt sprik mellom fornuft og følelser her. Det går nok over tenker jeg.

Gjest fruste
Skrevet

Det er ikke så lett det der. Jeg er også bansjuk, 40 år, og singel! Jeg prøver å innse at det ikke blir flere barn, men hjelpes så vanskelig det er. Det som hjelper mest er at jeg begynner å nyte å kunne leve mitt eget liv nå når de andre barna er større. Men likevel...

Skrevet

Sambo smiler lurt med tanken, men er enig med meg at jeg har tørna helt nå.

Han elsker barn, men vi er enige om at vi har det bra som vi har det, med de barna vi har.

Det er bare det at det er litt sprik mellom fornuft og følelser her. Det går nok over tenker jeg.

"Det er bare det at det er litt sprik mellom fornuft og følelser her. Det går nok over tenker jeg."

Skjønner.

Det gjelder å tenke seg godt om her ja, og ikke handle etter et innfall :-)

Det går tross alt ikke an å angre om et par år om du blir gravid nå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Frister....

Nå trenger jeg et hylebilde takk...

Hylebildet har jeg ikke :P

Babysjuka mi går ikke over, den blir bare verre og verre. Snart rømmer vel samboer :s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...