Gå til innhold

Hårfarge på barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blondes have more fun, vet du ;o)

Det er faktisk sant. Blondinefaktoren er stor, det er moro å se blond og dum ut og være rød og skærp ;o)

Det blir jo sagt at blondiner som farger håret mørkt får kunstig intelligens. Men hva skal vi si om deg da? Selvforskyldt bimbo?

Skrevet

Det blir jo sagt at blondiner som farger håret mørkt får kunstig intelligens. Men hva skal vi si om deg da? Selvforskyldt bimbo?

Jepp, jeg tror det er den riktige beskrivelsen ;o)

Skrevet

Jepp, jeg tror det er den riktige beskrivelsen ;o)

*LOL*

Skrevet

Aner ikke.

Jo, grønne øyne "er" brune (altså en variant, slik tiliti sier). Det lærte i alle fall jeg på skolen.

Gjest Mendels
Skrevet

Kjære vene, blir du trodd når du sier at mannen din er faren til det eldste barnet? Hvis han kun har mørke slektninger skal det jo i praksis være umulig å få et blå-gråøyd barn. Brunt er jo dominant?

Jeg fikk selv barn med en veldig mørk mann, hans første barn (som ikke var med meg) ble født med brune øyne og helt mørk i huden. Våre barn er ikke utpreget mørke, det første barnet var så lyst at øyenvippene ikke var synlig engang. Jeg fikk ofte høre at han ikke kunne være far til barna. Selv han tvilte men når jeg tilbød å ta dna-test på barnet ga han seg.

Og jeg vet, med 100% sikkerhet at han er far til barna. De ligner han også, men har ikke fargene.

Det er ingen som kan tvile på at jenta er datter hans, fordi hun er som snytt ut av nesa hans - bortsett fra fargene da. Når jeg skrev "blondt hår", så mente jeg ikke helt lyst da, mer sånn "kommunefarge" som vi kaller det her - musegrått ;-). Øynene er mørke, men ikke brune i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...