Gå til innhold

Ang. klage på produkter

Anbefalte innlegg

Gjest Pølsehund
Skrevet

Her om dagen skulle familien kose seg med grillmat, bl.a Sommermix fra Gilde med forskjellige pølser i. Jeg ble ganske overrasket da jeg tygde på noe hardt, og spyttet ut to små metallbiter, kan se ut som småbiter fra barberblad e.l, som hadde vært inni pølsa. Sender mail til Gilde og får svar tilbake: "Beklager, slikt skal ikke forekomme.... blablabla" Så ber de meg være så snill å sende inn posen og metallbitene til dem så de får finne ut hva som har skjedd. Joda, jeg har tatt vare på både posen og metallbitene, men ærlig talt synes jeg det er bullshit å legge ut penger på å få sendt dem greiene.

Noen andre som har reklamert på noe fra Gilde og fått penger tilbake, evt en erstatning? Gidder ikke akkurat å sette himmel og jord i bevegelse for å få tilbake 29,90...

Skrevet

Det kan jo hende du får en hel kasse pølser som plaster på såret..?

mil1365380270
Skrevet

Ta den med i butikken da vel? Jeg har fått igjen penger eller fått ny vare, selv om det har vært ting som som har vært feil fra produsentens side.

Skrevet

Jeg ville sendt metallbitene inn.

Som de sier under her, så er det vanlig at det kommer en liten overraskelse tilbake.

Gjest antigüedades
Skrevet

Jeg tipper du får noe som plaster på såret ja. De er vant til å yte litt.

Tror jeg hørte at de gir et gavekort/brev du leverer i butikken din med beskjed om å utlevere litt Gilde-mat, som de så får igjen av Gilde, da det ofte er ferskvarer som ikke kan sendes.

Skrevet

Syns også du skal sende inn, ikke bare for egen del, men de bør jo virkelig finne ut hva som har skjedd, kanskje en maskin har gått i stkker og sender metallbiter ut i flere pølser?

Skrevet

Hva mener du at du skulle gjøre da? At de bare hadde gitt deg noe som kompensasjon?

De kan jo ikke bare gi deg noe, det er viktig for dem at de finner ut hva som har skjedd og at det ikke bare er en fake sak fra deg.

Gjest den ekte noor
Skrevet

De gangene jeg har klaget på slike produkter har jeg alltid fått kompansasjon. En hel eske med diverse produkter fra maarud og fra Stabburet:)

Skrevet

Man får som regel et eller annet, universalgavekort, gratis varer etc.

Slakter'n sendte meg gavekort på 100 kroner og et forkle med slaktern-logo etter at jeg fant en enorm grønn hard-plastbit sittende fast i baconet.

Gjest gjensidighet
Skrevet

Jeg klagde på en yougurt engang, og sendte inn gjenstanden til dem. Jeg fikk takkebrev tilbake, og riktignok ikke dekning av portoen men derimot en fin kokebok!

Men det er virkelig viktig at de får gjenstandene tilsendt, og helst også med originalpakningen så de kan finne ut fra hvilket parti det stammer fra. Slik at de kan gjøre noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...