Gjest Pølsehund Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Her om dagen skulle familien kose seg med grillmat, bl.a Sommermix fra Gilde med forskjellige pølser i. Jeg ble ganske overrasket da jeg tygde på noe hardt, og spyttet ut to små metallbiter, kan se ut som småbiter fra barberblad e.l, som hadde vært inni pølsa. Sender mail til Gilde og får svar tilbake: "Beklager, slikt skal ikke forekomme.... blablabla" Så ber de meg være så snill å sende inn posen og metallbitene til dem så de får finne ut hva som har skjedd. Joda, jeg har tatt vare på både posen og metallbitene, men ærlig talt synes jeg det er bullshit å legge ut penger på å få sendt dem greiene. Noen andre som har reklamert på noe fra Gilde og fått penger tilbake, evt en erstatning? Gidder ikke akkurat å sette himmel og jord i bevegelse for å få tilbake 29,90... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det kan jo hende du får en hel kasse pølser som plaster på såret..? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ta den med i butikken da vel? Jeg har fått igjen penger eller fått ny vare, selv om det har vært ting som som har vært feil fra produsentens side. 0 Siter
Excelsion Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg ville sendt metallbitene inn. Som de sier under her, så er det vanlig at det kommer en liten overraskelse tilbake. 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg tipper du får noe som plaster på såret ja. De er vant til å yte litt. Tror jeg hørte at de gir et gavekort/brev du leverer i butikken din med beskjed om å utlevere litt Gilde-mat, som de så får igjen av Gilde, da det ofte er ferskvarer som ikke kan sendes. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Syns også du skal sende inn, ikke bare for egen del, men de bør jo virkelig finne ut hva som har skjedd, kanskje en maskin har gått i stkker og sender metallbiter ut i flere pølser? 0 Siter
mrxx Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hva mener du at du skulle gjøre da? At de bare hadde gitt deg noe som kompensasjon? De kan jo ikke bare gi deg noe, det er viktig for dem at de finner ut hva som har skjedd og at det ikke bare er en fake sak fra deg. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De gangene jeg har klaget på slike produkter har jeg alltid fått kompansasjon. En hel eske med diverse produkter fra maarud og fra Stabburet:) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Man får som regel et eller annet, universalgavekort, gratis varer etc. Slakter'n sendte meg gavekort på 100 kroner og et forkle med slaktern-logo etter at jeg fant en enorm grønn hard-plastbit sittende fast i baconet. 0 Siter
Gjest gjensidighet Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg klagde på en yougurt engang, og sendte inn gjenstanden til dem. Jeg fikk takkebrev tilbake, og riktignok ikke dekning av portoen men derimot en fin kokebok! Men det er virkelig viktig at de får gjenstandene tilsendt, og helst også med originalpakningen så de kan finne ut fra hvilket parti det stammer fra. Slik at de kan gjøre noe med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.