Gjest Ørj0n Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=1444 Stakkars unge! Hun ser ikke ut og ser ut som om hun har stjålet sin mor sin røde leppestift, men ikke visst hvordan hun tok den på. Hun sier hun er kvitt narkotikaproblemene sine, men jeg synes hun ser rusa ut på videoen. Nei! Dette var et grufullt syn. 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Enig. "Jenta" ser ikke frisk ut. Men enn å basere sitt liv ene og alene på en berømt far?! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De ungene der er så bortskjemte på en så fullstendig feil måte som det går an, at det er ikke det spor rart at de er totalt ødelagt. Mora (Sharon) triller jo Ozzy rundt lillefingeren og får det alltid som hun vil, og det gjør ungene også pga. henne - den burugla. Ozzy selv har ingen primadonnanykker overhode, og har ikke glemt hvor han kom fra. Han er fornøyd med mat og drikke :-) Synd han er så ødelagt, for han er en av mine absolutte favoritter hva musikk angår. Det er tragisk å se hvordan han stamper rundt og ikke klarer å bruke noe av alle finessene han har i huset sitt. Men kommer han seg på scenen og synger, så er det som om et eller annet skjer med mannen. Da våkner han, og fansen elsker gamle Ozzy. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De ungene der er så bortskjemte på en så fullstendig feil måte som det går an, at det er ikke det spor rart at de er totalt ødelagt. Mora (Sharon) triller jo Ozzy rundt lillefingeren og får det alltid som hun vil, og det gjør ungene også pga. henne - den burugla. Ozzy selv har ingen primadonnanykker overhode, og har ikke glemt hvor han kom fra. Han er fornøyd med mat og drikke :-) Synd han er så ødelagt, for han er en av mine absolutte favoritter hva musikk angår. Det er tragisk å se hvordan han stamper rundt og ikke klarer å bruke noe av alle finessene han har i huset sitt. Men kommer han seg på scenen og synger, så er det som om et eller annet skjer med mannen. Da våkner han, og fansen elsker gamle Ozzy. Jeg synes det er fascinerende hvordan folk klarer å vite så mye om hvordan ting er, ut fra det de ser på et tv-show som er spesiallaget, tilpasset og klippet for at ting skal fremstå så ekstremt og underholdende som mulig. ".................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hun ser jo rusa ut! Satt og måpte mens jeg så på dette, hun ser virkelig ikke frisk ut.. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg synes det er fascinerende hvordan folk klarer å vite så mye om hvordan ting er, ut fra det de ser på et tv-show som er spesiallaget, tilpasset og klippet for at ting skal fremstå så ekstremt og underholdende som mulig. ".................................." Og det er DET jeg vet om Ozzy - javel. Det kunne ikke tenkes at jeg har sett på/fått med meg annet enn underholdningsversjonen. Er alt man har lest opp gjennom tidene - intervjuer og artikler osv. osv. bare tull og faenskap alt sammen. Javel, siden Prozak sier det, så er det vel sånn da. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Og det er DET jeg vet om Ozzy - javel. Det kunne ikke tenkes at jeg har sett på/fått med meg annet enn underholdningsversjonen. Er alt man har lest opp gjennom tidene - intervjuer og artikler osv. osv. bare tull og faenskap alt sammen. Javel, siden Prozak sier det, så er det vel sånn da. Nå får du slutte å være så nærtagende og selvhøytidelig, da. "................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg synes det er fascinerende hvordan folk klarer å vite så mye om hvordan ting er, ut fra det de ser på et tv-show som er spesiallaget, tilpasset og klippet for at ting skal fremstå så ekstremt og underholdende som mulig. ".................................." Jeg forsøkte å se litt på dette showet i starten. Gammel Ozzy-fan som jeg er. Men jeg klarte det ikke lenger. Denne fitta av en trollkatt fra helvete har tatt fullstendig styringa over fyrens liv. Så vidt jeg leste ville ikke engang Ozzy være med på dette RL-konseptet, men han er ødelagt i hodet og gjør som trollet befaler. Den eneste gangen jeg så han faktisk bli sint på henne var da hun hadde tatt kontroll over en av konsertene hans, og sørget for at det skulle sveve rosa ballonger over hele konsertlokalet. Da fikk han nok og skreik til henne at han var "the prince of fucking darkness", og at ballonger overhodet ikke tok seg ut. Men ballonger ble det. Hun lyktes i det minste med å gjøre seg selv og sine to ødelagte unger til kjendiser, mens gamle fans over hele verden sitter og synes synd på sin tidligere helt. Den tidligere kongen er nå forvandlet til en klovn som unger over hele verden kan le av når han famler med fjernkontrollen og jakter på umulige bikkjer og unger og en kjærring som pisser overalt. Ja, hun pissa faen meg i en av de utallige gjestens spritflaske fordi hun ikke likte at han drakk. The Osbournes må være det mest spekulative realitykonseptet av dem alle. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 De ungene der er så bortskjemte på en så fullstendig feil måte som det går an, at det er ikke det spor rart at de er totalt ødelagt. Mora (Sharon) triller jo Ozzy rundt lillefingeren og får det alltid som hun vil, og det gjør ungene også pga. henne - den burugla. Ozzy selv har ingen primadonnanykker overhode, og har ikke glemt hvor han kom fra. Han er fornøyd med mat og drikke :-) Synd han er så ødelagt, for han er en av mine absolutte favoritter hva musikk angår. Det er tragisk å se hvordan han stamper rundt og ikke klarer å bruke noe av alle finessene han har i huset sitt. Men kommer han seg på scenen og synger, så er det som om et eller annet skjer med mannen. Da våkner han, og fansen elsker gamle Ozzy. Har du fått med deg at Ozzy har fått diagnostisert en sykdom som er i "familie" med Parkinson? Tror det heter Parkins Syndrom eller noe sånt. Leste det nylig. Han hadde jo sjøl trodd at det var pga et hardt liv at han hadde fått slike problemer, men det er visst en nevrologisk sykdom. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har du fått med deg at Ozzy har fått diagnostisert en sykdom som er i "familie" med Parkinson? Tror det heter Parkins Syndrom eller noe sånt. Leste det nylig. Han hadde jo sjøl trodd at det var pga et hardt liv at han hadde fått slike problemer, men det er visst en nevrologisk sykdom. Ozzy har vært syk de siste 15 årene, og det er jo nettopp det spekulative med trollets pr-kåthet. Om det heter Parkinson eller hjernesvinn er uinteressant. Trollet lager komedie på bekostning av en syk mann. Men det hadde sikkert blitt ufattelig gøy og samlet et tv-team rundt Muhammet Ali også, sånn at alle rundt bordet hvor han sitter og spiser, samt hele verden som ser det etterpå, kan le av han når han ikke klarer å stotre fram noen ord og spise med kniv og gaffel og etter hvert ramler av stolen. Slik trollet til Ozzy og alle gjestene hans gjerne sitter og ler av han når han ikke klarer det en treåring klarer. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ozzy har vært syk de siste 15 årene, og det er jo nettopp det spekulative med trollets pr-kåthet. Om det heter Parkinson eller hjernesvinn er uinteressant. Trollet lager komedie på bekostning av en syk mann. Men det hadde sikkert blitt ufattelig gøy og samlet et tv-team rundt Muhammet Ali også, sånn at alle rundt bordet hvor han sitter og spiser, samt hele verden som ser det etterpå, kan le av han når han ikke klarer å stotre fram noen ord og spise med kniv og gaffel og etter hvert ramler av stolen. Slik trollet til Ozzy og alle gjestene hans gjerne sitter og ler av han når han ikke klarer det en treåring klarer. Det er sant... En effektiv måte å ødelegge en hel familie på... 0 Siter
Goliath Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Med en slik familie så er det rart hun fremdeles lever..... Hele familien er jo en fullstendig tragisk gjeng. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Nå får du slutte å være så nærtagende og selvhøytidelig, da. "................................." Jeg er ikke nærtagen. Ga deg bare det svaret du fortjente her. Når du fremstiller meg nærmest som en idiot pga. min meningen om Ozzy og hans, og dertil fremstiller det som om jeg ikke vet det spott om fyren som er en av mine absolutte favoritter hva musikk angår. OG kommer med et svar som det oser hoverende tone av kan du ikke vente annet. Men nærtagende eller sur, nei. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg forsøkte å se litt på dette showet i starten. Gammel Ozzy-fan som jeg er. Men jeg klarte det ikke lenger. Denne fitta av en trollkatt fra helvete har tatt fullstendig styringa over fyrens liv. Så vidt jeg leste ville ikke engang Ozzy være med på dette RL-konseptet, men han er ødelagt i hodet og gjør som trollet befaler. Den eneste gangen jeg så han faktisk bli sint på henne var da hun hadde tatt kontroll over en av konsertene hans, og sørget for at det skulle sveve rosa ballonger over hele konsertlokalet. Da fikk han nok og skreik til henne at han var "the prince of fucking darkness", og at ballonger overhodet ikke tok seg ut. Men ballonger ble det. Hun lyktes i det minste med å gjøre seg selv og sine to ødelagte unger til kjendiser, mens gamle fans over hele verden sitter og synes synd på sin tidligere helt. Den tidligere kongen er nå forvandlet til en klovn som unger over hele verden kan le av når han famler med fjernkontrollen og jakter på umulige bikkjer og unger og en kjærring som pisser overalt. Ja, hun pissa faen meg i en av de utallige gjestens spritflaske fordi hun ikke likte at han drakk. The Osbournes må være det mest spekulative realitykonseptet av dem alle. "Ja, hun pissa faen meg i en av de utallige gjestens spritflaske fordi hun ikke likte at han drakk." Nei, hun gjorde ikke det. Hun tok med seg JD flasken inn på badet, men Kelly tok den fra henne før hun fikk gjort det. Og hvis jeg ikke husker feil, så var det ikke fordi han drakk, men fordi han laget et helvetes rot som han ikke ryddet opp i :-) ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er ikke nærtagen. Ga deg bare det svaret du fortjente her. Når du fremstiller meg nærmest som en idiot pga. min meningen om Ozzy og hans, og dertil fremstiller det som om jeg ikke vet det spott om fyren som er en av mine absolutte favoritter hva musikk angår. OG kommer med et svar som det oser hoverende tone av kan du ikke vente annet. Men nærtagende eller sur, nei. Svaret ditt var så surt at det var nesten komisk - spesiellt når det jeg sa var såpass nøytralt. Men det er nå så. Hvis du kjenner familien Osbourne personlig, annet enn gjennom TV, aviser og annet media, så skal jeg selvfølgelig ikke nekte for det. ".............................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 "Ja, hun pissa faen meg i en av de utallige gjestens spritflaske fordi hun ikke likte at han drakk." Nei, hun gjorde ikke det. Hun tok med seg JD flasken inn på badet, men Kelly tok den fra henne før hun fikk gjort det. Og hvis jeg ikke husker feil, så var det ikke fordi han drakk, men fordi han laget et helvetes rot som han ikke ryddet opp i :-) ".............................." Er du en av dem som kjøper alle sesongene på dvd og ser dem igjen og igjen? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Er du en av dem som kjøper alle sesongene på dvd og ser dem igjen og igjen? Nope :-) Jeg så noen av episodene når de gikk på en av de norske kanalene, for noen år siden. Og så har jeg vel helt tilfeldig sveipet innom en episode eller to på MTV. Jeg liker ikke reality-tv, og spesiellt ikke de som er så ekstreme som denne. MEN jeg har vært fan av Ozzy siden tidlig i tenårene :-) ".............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.