Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av en hobby du har fått deg!

Inge får sprettrumpe i buksene med lavt liv. Man får knapt rumpe i det hele tatt.

Bukser med høyere liv er på vei tilbake, om et par år er det vel tilbake med skikkelig høyt liv og trangt belte igjen. Da skal du se rumpene er tilbake!

Ja, ikke sant? Autorisert rumpeforsker!

Jeg har faktisk funnet en dongeribukse på Lindex med vanlig høyt liv, men det var ikke så lett. Så jeg hilser en høyere buksemote velkommen.

Skrevet

Som et lavtsittende korsett? Jo, det er en mulighet.

Men jeg tror ikke det er hele historien.

Korsett var det, ja...

Målinger av norske rekrutter viser at gjennomsnittshøyde har økt og økt siste århundret. Det er ikke usannsynlig at kroppsfasonger også endrer seg.

En av forklaringene på flatrumpe og slappe deigrumper kan være at det blir fler og fler kontorrumper og mindre og mindre fysisk aktivitet. Rumpa sittes på, den trenes ikke.

Skrevet

Jeg har fri tilgang på verdens flotteste sprettrumpe, og sender alle som ikke er i samme situasjon en vennlig tanke.

Det har heldigvis jeg også, og som deg sender jeg varme tanker til de som eventuelt ikke er like heldige:-)

Skrevet

Til det du sier om jenter: Det kan godt være at flere enn før er overvektige. Men jeg synes på en måte det virker som om det ekstra fettdepotet kvinner gjerne har, har flyttet seg oppover, fra rumpa/hoftene og til midjen.

Det høres helt sprøtt ut, det er jeg klar over, men jeg sier det likevel.

Har lagt merke til det fenomenet selv, uten at jeg har noen aning om hva det kommer av.

Det eneste som er helt sikkert er at pent er det ikke.....

Skrevet

"Kjæresten min har kun deodorant, tannbørste og barbersaker på badet. Og han ser seg sjelden i speilet. Han er nok av den gamle skolen."

...det er sånne mannfolk vi liker...:-)

Godt å høre at det fremdeles er noen som liker oss.-)

Skrevet

Bare et lite apropos til dette meg saggemoten for gutter:

Jeg husker jeg så et eller annet program (var det på gamle Metropol TV, tro??) hvor Berit Boman var utegående stuntreporter, som skulle utføre oppdrag som hun fikk beskjed om fra studio, som igjen fikk tips fra publikum pr SMS.

Bomann hadde kameramann på slep slik at de fikk overført stuntene til studio.

I et av programmene fikk hun som oppdrag å dra opp buksa på tenårngsgutter, og det var bare ustyrtelig morsomt å se på - jeg lo så jeg nesten datt ut av sofaen! :-)

Bomann gikk bort til intetanende unge gutter i en gruppe, tok et grepa tak i linningen og sa "unnskyld, men du holder visst på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg, jeg"!

*LOL*

Gjest fæl mote
Skrevet

Jeg husker jeg så et eller annet program (var det på gamle Metropol TV, tro??) hvor Berit Boman var utegående stuntreporter, som skulle utføre oppdrag som hun fikk beskjed om fra studio, som igjen fikk tips fra publikum pr SMS.

I et av programmene fikk hun som oppdrag å dra opp buksa på tenårngsgutter, og det var bare ustyrtelig morsomt å se på - jeg lo så jeg nesten datt ut av sofaen! :-)

Bomann gikk bort til intetanende unge gutter i en gruppe, tok et grepa tak i linningen og sa "unnskyld, men du holder visst på å miste buksa, jeg skal hjelpe deg, jeg"!

*LOL*

*skratte* Da hadde jeg ledd brokk på meg!

Men tanken var gos synes jeg! Det ser helt merkelig ut å ha buksa sånn, og det må da være slitsomt??

Skrevet

*LOL*

Det hadde vært noe for meg!

Og jeg skjønner jo hvorfor de har skjorta utenpå buksa, ellers ville de vel vist fram litt av hvert.

Skrevet

Og jeg skjønner jo hvorfor de har skjorta utenpå buksa, ellers ville de vel vist fram litt av hvert.

I barneavdelingen på H&M får du forresten kjøpt bukser med ferdig isydd linning! *ha ha*

Skrevet

Innlegget nedenfor, alstå:

Det skulle stå at olabuksene hadde ferdig isydd TRUSE-linning, som stikker behørig opp over olabuksekanten! *he he*

Skrevet

Korsett var det, ja...

Målinger av norske rekrutter viser at gjennomsnittshøyde har økt og økt siste århundret. Det er ikke usannsynlig at kroppsfasonger også endrer seg.

En av forklaringene på flatrumpe og slappe deigrumper kan være at det blir fler og fler kontorrumper og mindre og mindre fysisk aktivitet. Rumpa sittes på, den trenes ikke.

Nettopp. Og det gjelder ikke minst de unge. Kanskje de sykler for lite. Jeg tror et av problemene er at fysisk aktivitet i dag er nærmest ensbetydende med trening.

Dermed sier det seg at det blir for lite mosjon for de yngre, for man kan jo ikke forlange at unger trener flere ganger i uka.

Da jeg vokste opp, var det å bruke kroppen et framkomstmiddel. Vi syklet og syklet, til skolen, på kino, på fest når vi nådde den alderen, til venner og lange veier for å bade om sommeren.

Skrevet

Innlegget nedenfor, alstå:

Det skulle stå at olabuksene hadde ferdig isydd TRUSE-linning, som stikker behørig opp over olabuksekanten! *he he*

Har du drekki så tidlig på dagen?

Skrevet

Har du drekki så tidlig på dagen?

Jeg vet ikke hva som var galt med kaffen min, men den var ihvertfall god! :-)

Alle har vi vel erfart at det er lett å glemme å si alt som behøves for å gjøre historien forståelig, fordi man selv så godt vet hele historien, men her er min favoritt om akkurat slik glemsomhet:

I et festlig lag skulle en mann fortelle en vits, hvor han uteglemte en svært viktig del av poenget. Jeg var den eneste andre der som hadde hørt vitsen før, og som kunne ile til med det nødvendige tillegget til spørrende fjes, mens vitsefortelleren selv slo seg på låret og lo av sin egen morsomhet! *S*

Han fortalte (jeg kutter ut litt fyllstoff) om de tre kompisene som var på hyttetur om vinteren, og så var det så kaldt i hytta at de bestemte seg for å legge seg i samme seng om natta for å holde varmen.

Morgenen etterpå fortalte han som lå til høyre at han hadde hatt en fantastisk drøm: Han hadde hatt sex med Claudia Schiffer hele natta! Han som lå til venstre sa at det lignet litt på hans drøm., bare at han hadde drømt at han hadde sex med XX (sett inn et navn som passer).

Han i midten sa skuffet at han dessverre ikke hadde hatt en så fin drøm: "Jeg har bare drømt at jeg gikk femmila i Kollen!"

Og her var det altså at han satte opp gapskratten selv, mens folk rundt ikke skjønte noenting, og jeg kunne komme med det EGENTLIGE sluttpoenget:

"Jeg gikk femmila i Kollen med alt for korte staver!"

*S*

Skrevet

Jeg vet ikke hva som var galt med kaffen min, men den var ihvertfall god! :-)

Alle har vi vel erfart at det er lett å glemme å si alt som behøves for å gjøre historien forståelig, fordi man selv så godt vet hele historien, men her er min favoritt om akkurat slik glemsomhet:

I et festlig lag skulle en mann fortelle en vits, hvor han uteglemte en svært viktig del av poenget. Jeg var den eneste andre der som hadde hørt vitsen før, og som kunne ile til med det nødvendige tillegget til spørrende fjes, mens vitsefortelleren selv slo seg på låret og lo av sin egen morsomhet! *S*

Han fortalte (jeg kutter ut litt fyllstoff) om de tre kompisene som var på hyttetur om vinteren, og så var det så kaldt i hytta at de bestemte seg for å legge seg i samme seng om natta for å holde varmen.

Morgenen etterpå fortalte han som lå til høyre at han hadde hatt en fantastisk drøm: Han hadde hatt sex med Claudia Schiffer hele natta! Han som lå til venstre sa at det lignet litt på hans drøm., bare at han hadde drømt at han hadde sex med XX (sett inn et navn som passer).

Han i midten sa skuffet at han dessverre ikke hadde hatt en så fin drøm: "Jeg har bare drømt at jeg gikk femmila i Kollen!"

Og her var det altså at han satte opp gapskratten selv, mens folk rundt ikke skjønte noenting, og jeg kunne komme med det EGENTLIGE sluttpoenget:

"Jeg gikk femmila i Kollen med alt for korte staver!"

*S*

Den er veldig god. Jeg lo selvom jeg har hørt den før.

Skrevet

Den er veldig god. Jeg lo selvom jeg har hørt den før.

Gammel men god!

Jeg leste foresten en helt annen type vits i Donald i gr (sengelesing for min sønn), og for en gangs skyld så var det en vits som var morsom for meg også:

Hjemmehjelpen kommer hjem til gamlemor. det stpr en skål nøtter fremme, og gamlemor sier "Bare forsyn deg -. jeg liker ikke disse nøttene, jeg". Og hjemmehjelpen forsyner seg.

dette gjentar seg gang på gang, og til slutt sier hjemmehjelpen: "du må slutte å kjøpe disse nøttene bare for min skyld - du liker dem jo ikke selv!"

Gamlemor: "Nei, men jeg liker jo sjokoladen som er utenpå, da!"

Skrevet

Gammel men god!

Jeg leste foresten en helt annen type vits i Donald i gr (sengelesing for min sønn), og for en gangs skyld så var det en vits som var morsom for meg også:

Hjemmehjelpen kommer hjem til gamlemor. det stpr en skål nøtter fremme, og gamlemor sier "Bare forsyn deg -. jeg liker ikke disse nøttene, jeg". Og hjemmehjelpen forsyner seg.

dette gjentar seg gang på gang, og til slutt sier hjemmehjelpen: "du må slutte å kjøpe disse nøttene bare for min skyld - du liker dem jo ikke selv!"

Gamlemor: "Nei, men jeg liker jo sjokoladen som er utenpå, da!"

Æsj! Hold opp, jeg brekker meg!

Jeg lurer på om jeg blir nødt til å skrike ut at alle i den edle hespetreklubben bes melde seg og stå i rett. Har ikke sett Lurveline på en god stund. Har du?

Skrevet

Æsj! Hold opp, jeg brekker meg!

Jeg lurer på om jeg blir nødt til å skrike ut at alle i den edle hespetreklubben bes melde seg og stå i rett. Har ikke sett Lurveline på en god stund. Har du?

Du, jeg tenkte akkurat det samme i går! Lenge siden jeg har sett noe til henne! :-(

Skrevet

Nettopp. Og det gjelder ikke minst de unge. Kanskje de sykler for lite. Jeg tror et av problemene er at fysisk aktivitet i dag er nærmest ensbetydende med trening.

Dermed sier det seg at det blir for lite mosjon for de yngre, for man kan jo ikke forlange at unger trener flere ganger i uka.

Da jeg vokste opp, var det å bruke kroppen et framkomstmiddel. Vi syklet og syklet, til skolen, på kino, på fest når vi nådde den alderen, til venner og lange veier for å bade om sommeren.

Ja, ikke sant? Jeg ble så godt som aldri kjørt noe sted. Nå frakter jeg selv ungene til nesten hva det skal være. Men til mitt forsvar skal sies at jeg hadde enklere miljø og trafikk å forholde meg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...