Gå til innhold

Homopati i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

Hvor?. Hjelper det mot barnløshet?

Skrevet

Det går jo an å spørre. Jeg skal med dattera mi til ei jeg fikk anbefalt i morra, faktisk. Håper hun klarer å hjelpe oss med sengevæting.

Ellers vet jeg at Jan Evenhus er dyktig. Vet ikke om han fortsatt holder til på Leütenhaven...

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Det hjelper ikke mot noe annet enn for tjukk lommebok.

De har prøvet å dokumentere sine teorier i 50 år, men ikke et bevis for virkning har dukket opp.

Barnløshet er en typisk "sykdom" som homeopaten kan like. mange prøver i mange år og plutselig får de barn.

På Rhodos er det et fjell med et alter på toppen. Dit må du klatre et godt stykke og ofre til Jomfru? Maria for å få barn.

Ukjent om det er lettelsen over å ha overlatt det til gudene, den harde oppturen med påfølgende stølhet som tvinger dem til å holde seg i ro eller om lettelsen fører til mer sex.

Guden får æren. Samme som homeopatene får pengene og æren. Naturen selv er "legen", slik vi ser i 80% av alle sykdommer.

lalala1365380457
Skrevet

Det går jo an å spørre. Jeg skal med dattera mi til ei jeg fikk anbefalt i morra, faktisk. Håper hun klarer å hjelpe oss med sengevæting.

Ellers vet jeg at Jan Evenhus er dyktig. Vet ikke om han fortsatt holder til på Leütenhaven...

Evenhus er fantastisk =) Anbefales på det sterkeste av meg også ;)

Men om det hjelper mot barnløshet vet jeg ikke. Ring ham og hør!

Skrevet

Evenhus er fantastisk =) Anbefales på det sterkeste av meg også ;)

Men om det hjelper mot barnløshet vet jeg ikke. Ring ham og hør!

Jeg vil ikke gå til ham, siden jeg kjenner ham personlig. Derfor har jeg fått anbefalt ei anna dame.

Men ja, han er en veldig trivelig og faglig dyktig mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...