Gjest lurer på litt om bilen: viktig Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 ... når man tar spaken et hakk bakover kommer? (parkeringslys?) Er det på hakket etter det langlys? Hvor er nærlysene da? Takk for informasjon, må vite dette! 0 Siter
Soria Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 På min bil står den på kjørelys. Vrir jeg bryteren en gang kommer parklysene på og to ganger kommer nærlysene på. Når jeg har nærlysene på skyver jeg spaken ett hakk bak for å få på fjernlysene. 0 Siter
Gjest supert, takk! u/t Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 På min bil står den på kjørelys. Vrir jeg bryteren en gang kommer parklysene på og to ganger kommer nærlysene på. Når jeg har nærlysene på skyver jeg spaken ett hakk bak for å få på fjernlysene. . 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan du ikke bare gå ut i bilen og prøve da? Sette hendelen på i forskjellige stillinger og gå ut å se på lysene? Dette kan jo være forskjellig fra biltype til biltype også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.