Gå til innhold

Til deg som handler på lookfantastic.com

Anbefalte innlegg

Gjest lookfantastic
Skrevet

Hvor mye rimeligere er det ifht å handle i norske butikker?

Har de rask levering?

Må man betale porto/toll på varer?

Takker for svar!

Mary Poppins
Skrevet

Det er rimeligere ja, og leveringen er kjempe rask. Jeg bestile noe derfra senest på torsdag og det kom allerede på lørdag.

Når det gjelder toll kan du be dem sette prisen til under 200kr så slipper du betale det.

Skrevet

Ikke alt er like rimelig, men for det meste ligger prisene godt under de norske.

For min del har jeg aldri måttet betale toll, de skriver alltid verdien utenpå pakken, og de oppgir den alltid til å være under 200 kr. Selv om innholdet er verdt det 3-dobbelte.. :-)

Skrevet

Ikke alt er like rimelig, men for det meste ligger prisene godt under de norske.

For min del har jeg aldri måttet betale toll, de skriver alltid verdien utenpå pakken, og de oppgir den alltid til å være under 200 kr. Selv om innholdet er verdt det 3-dobbelte.. :-)

Uten at du behøver å be om det? Skriver det det bare fordi man har en adresse i Norge da?

Skrevet

Uten at du behøver å be om det? Skriver det det bare fordi man har en adresse i Norge da?

Vet ikke hvorfor de gjør det, jeg trenger ikke be om det. Bare forsøkte en gang å bestille over 200 etter jeg hadde lest her inne at de ikke oppga verdien til å være høyere enn 200.

De vil vel beholde oss som kunder, ikke alltid det lønner seg for kunden å handle billig når man må betale både porto og toll på toppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...