Gjest lookfantastic Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hvor mye rimeligere er det ifht å handle i norske butikker? Har de rask levering? Må man betale porto/toll på varer? Takker for svar! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 http://www.doktoronline.no/wacms/search/search.wa2?_cmd=search_forum&op=and&search=lookfantastic&count=100&type=message&forumlist=6&x=65&y=17 Les litt her, har stått mye om dette før. Har handlet litt der, og det er rimeligere ja. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det er rimeligere ja, og leveringen er kjempe rask. Jeg bestile noe derfra senest på torsdag og det kom allerede på lørdag. Når det gjelder toll kan du be dem sette prisen til under 200kr så slipper du betale det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ikke alt er like rimelig, men for det meste ligger prisene godt under de norske. For min del har jeg aldri måttet betale toll, de skriver alltid verdien utenpå pakken, og de oppgir den alltid til å være under 200 kr. Selv om innholdet er verdt det 3-dobbelte.. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ikke alt er like rimelig, men for det meste ligger prisene godt under de norske. For min del har jeg aldri måttet betale toll, de skriver alltid verdien utenpå pakken, og de oppgir den alltid til å være under 200 kr. Selv om innholdet er verdt det 3-dobbelte.. :-) Uten at du behøver å be om det? Skriver det det bare fordi man har en adresse i Norge da? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Uten at du behøver å be om det? Skriver det det bare fordi man har en adresse i Norge da? Vet ikke hvorfor de gjør det, jeg trenger ikke be om det. Bare forsøkte en gang å bestille over 200 etter jeg hadde lest her inne at de ikke oppga verdien til å være høyere enn 200. De vil vel beholde oss som kunder, ikke alltid det lønner seg for kunden å handle billig når man må betale både porto og toll på toppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.